Nalewki

1. Data: 2006-03-20 16:18:33

Temat: Nalewki
Od: Adam <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam z troche smiesznym pytaniem: czy alkohol moze sie zepsuc?

Mam butelczyne krupniku i druga wisniowki. Nie jest to domowy produkt.
Obie butelczyny kupione w sklepie i otwarte kilka miesiecy temu.
Pijam raczej wino, wiec nalewki staly i staly w barku gdzie ciemno i
temperatura pokojowa.

Wczoraj sprobowalem krupniku i smak to mialo ...trudno opisac smak, byl
paskudny, jakas nalewka na jodynie raczej niz na miodzie.
Siegnalem po wisniowke. Ta z koleji zmienila kolor. Kolor jest blizej
brazu niz pieknej oryginalnej czerwieni.

Pytanko: nadaje sie to jeszcze do konsumpcji czy raczej wylac?
Dzieki i pozdrawiam,Adam.

2. Data: 2006-03-20 17:51:39

Temat: Re: Nalewki
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):
> [...]
> Siegnalem po wisniowke. Ta z koleji zmienila kolor. Kolor jest blizej
> brazu niz pieknej oryginalnej czerwieni.

Podaj nazwę produktu i producenta. Masz jeszcze na tym akcyzę?
Prawdziwy krupnik i wiśniówka w zakreconej butelce może stać latami.

> Pytanko: nadaje sie to jeszcze do konsumpcji czy raczej wylac?

Jak straciło walory smakowe to wylać.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-03-20 17:57:22

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Kupiłeś byle g..., a nie nalewkę. Byle g... sie nie psuje, bo z założenia
producenta już jest zepsute.

Poszukaj choćby w necie starego przepsiu na krupnik i uwarz samodzielnie.
Nie zepsuje się.

DJD

4. Data: 2006-03-20 18:41:52

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Kupiłeś byle g..., a nie nalewkę. [...]
> DJD

Nic nie kupiłem.
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-03-20 19:16:48

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic nie kupiłem.

Nie ty, Jurku, tylko Adam, który chyba pisał z googla, a u mnie jest
widoczna tylko Twoja odpowiedź na jego pytanie. Tekst był skierowany do
osoby, która nieświadomie zapewne dała się wrobić w syntetyczne wódki.

Ja uważam - dzięki temu nie naciągnałem sie na "grenadine" (potwornie drogi
syrop), który z granatami miał wspólnego... syntetyczny aromat. Fuuuj.

DJD

6. Data: 2006-03-21 10:38:10

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):
[...]
> Nie ty, Jurku, tylko Adam, który chyba pisał z googla, a u mnie jest
> widoczna tylko Twoja odpowiedź na jego pytanie. [...]

Wystarczyło tylko "mnie" wyciąć.
;-)
pozdr. Jerzy

ekspres ciśnieniowy- mleko
Przepis na najlepsza Lazanie w Polsce :D
picanha
[gdzie] Przyprawy Kamis we Wrocławiu
Gdzie we Wrocławiu mieszanki chlebowe w hurtowniach?