[gdzie] Przyprawy Kamis we Wrocławiu

1. Data: 2006-03-20 09:57:06

Temat: [gdzie] Przyprawy Kamis we Wrocławiu
Od: AKS <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Poszukuję *pełnego* asortymentu przypraw Kamis
we Wrocławiu, a już najlepiej w starszej wersji
słoiczków (prostokątne nie stożkowe u góry).
W marketach widuję pojedyńcze sztuki i to zazwyczaj
najbardziej popularnych przypraw, ja jednak chcę
czegoś więcej ;-)
Wysłałam kiedyś pytanie do Kamisa w tym temacie,
jednak bez odzewu.
Może ktoś z Szanowynych Grupowiczów przyuważył
dobrze zaopatrzony sklep/miejsce we Wrocławiu?

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrowienia,
AKS

2. Data: 2006-03-20 10:20:25

Temat: Re: [gdzie] Przyprawy Kamis we Wrocławiu
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dvm1a8$7gg$1@news.zigzag.pl>, AKS <o...@b...zag.pl> wrote:

> [...]
> jednak bez odzewu.
> Może ktoś z Szanowynych Grupowiczów przyuważył
> dobrze zaopatrzony sklep/miejsce we Wrocławiu?

Po co Ci Kamis. Przecież to dość przeciętne przyprawy.

Władysław

3. Data: 2006-03-20 10:26:12

Od: AKS <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co Ci Kamis. Przecież to dość przeciętne przyprawy.
>
> Władysław

Takie akurat znam i mi smakują.
Znasz inne, lepsze?
Ducros był O.K., ale zniknął z rynku.
Kotanyi (chyba tak się pisze) nie widziałam w słoiczkach.

Pozdrowienia,
AKS

4. Data: 2006-03-20 10:49:59

Temat: Re: [gdzie] Mieszanka do sałatek Kotanyi w Warszawie
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article dvm30p$806$...@n...zigzag.pl, AKS at o...@b...zag.pl wrote on
20/03/2006 11:26:

> Takie akurat znam i mi smakują.
> Znasz inne, lepsze?
> Ducros był O.K., ale zniknął z rynku.
> Kotanyi (chyba tak się pisze) nie widziałam w słoiczkach.

Kotanyi jest też w słoiczkach. I moim zdaniem nieźle zastępuje Ducros, który
lubiłam najbardziej.

Korzystając z okazji podczepię się ze swoim pytaniem o mieszankę do sałatek
Kotanyi - bardzo lubiłam taką mieszankę Ducrosu i ta Kotanyi była bardzo
podobna, ale od jakiegoś czasu nie mogę jej dostać, mimo że inne przyprawy i
mieszanki Kotanyi są w sklepach. Ktoś widział w Warszawie?

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

Gdzie we Wrocławiu mieszanki chlebowe w hurtowniach?
zna ktoś ten poradnik?
Translation of "kminkowej" - help, please.
co macie na obiad dzis?
mieszadełka w automacie do chleba