Namiary na lekarza - Wrocław lub Wawa

1. Data: 2003-07-08 10:37:33

Temat: Namiary na lekarza - Wrocław lub Wawa
Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Po sporej przerwie powracam na lono grupy (choc raczej jako czytelnik) i
zwracam sie do Was z ogromna prosba - czy mozecie polecic mi dobrego
ginekologa z Warszawy lub Wroclawia (chetniej to drugie miasto)?. Od dwoch
lat mam spore problemy z tej dziedziny. Oczywiscie jak kazda roztropna
kobialka pierwsze co zrobilam po zauwazeniu niepokojacych objawow to udanie
sie do lekarza. Niestety -byc moze to pech, a moze jestem chora na jakies
nie wiadomo co - zaden z lekarzy nie stanal na wysokosci zadania. W poradni
rejonowej pani ginekolog stwierdzila, ze mam grzybice i przez kilka miesiecy
faszerowala mnie antybiotykami (4 serie roznych). Jak sie okazalo nie bylam
na grzybice nigdy chora, za to teraz mam problemy z i tak dosc delikatnym
zoladkiem, watroba... Spotkalam tez lekarke (prywatnie) ktora po wykonaniu
badania czystosci stwierdzila, ze jestem zupelnei zdrowa - to nic, ze jednak
byluy objawy wskazujace na cos zupelnie innego. Byl tez lekarz ktory mnie
okradl - zaplacilam za badania (4), lekarz zrobil mi jedno, za duzo by
opowiadac, bylo jeszcze kilka ciekawych sytuacji z tym medykiem :(.
Ostatecznie byla tez pani doktor (prywatnie) ktora badala mnie w bardzo
niedelikatny sposob (dla mnie kazde badanie ejst bolesne, ale to jzu byl
szczyt szczytow, pierwszy raz cos takiego mi sie przytrafilo i byle ostatni)
po czym stwierdzila, ze wszystkie moje probelmy sa dlatego, ze jestem spieta
(o wywnioskowala na podstawie moich reakcji podczas badania). Ogolnie bylam
juz u osmiu lekarzy i mam dosc eksperymentow. Szukam ginekologa, ktory sie
choc odrobine przejmie mna i postara sie mi pomoc.Chodzi mi o kogos
kompetentnego, najlepiej ze sporym doswiadczeniem zawodowym. Fajnie by bylo
gdybym nie musiala za taka wizyte placic (jakas przychodnia, or something)
ale rownie chetnie przyjme kontakty do sprawdzonych lekarzy przyjmujacych
prywatnie.

Dzieki z gory i pozdrawiam

Ania

2. Data: 2003-07-08 19:38:35

Temat: Re: Namiary na lekarza - Wrocław lub Wawa
Od: "Aniteczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Probowalam wyslac maila na priva, ale zwraca blad...
Odezwij sie do mnie prywatnie, to Ci podesle info o lekarzu z Wroclawia...
Pozdr, Ania
a...@o...pl

Skrzywienie kregoslupa - operacja?
Cilest - co zrobić?