Napiszmy o zaletach i wadach swoich wózków elektrycznych-mój to INVOCARE G40 10km\h

1. Data: 2004-11-15 22:55:05

Temat: Napiszmy o zaletach i wadach swoich wózków elektrycznych-mój to INVOCARE G40 10km\h
Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dużo z nas korzysta, szuka i będzie szukać dla siebie wózka elektrycznego
odpowiedniego do własnych potrzeb i możliwości.
Ja mam G40 10km\h już dwa lata i polecam go bardzo dla tych co dużo jeżdżą
szosą i w terenie. Jest to wózek który nie boi się lasu, piachu, kolein (ma
wysokie zawieszenie co jest dużą zaletą, szerokie koła) jest bardzo silny,
gdzie ja już nim nie byłem a dużo jeżdżę z żoną( żona na rowerze) na spacery
dochodzące nawet do 50km (zawsze biorę do niego na drogę lekki prostownik) .
Dużo jeżdzimy na długie spacery, latem do lasu na grzyby, a mnie zwłaszcza
ostatnio interesuje fotografia cyfrowa, a ten wózek potrafi dowieżć mnie tam
gdzie kiedyś mogłem marzyć że dotrę. Także zimą ,ten wózek z racji swej
większej prędkości, szerokich kół, bardzo dobrze radzi sobie nawet z dużym
śniegiem. Jest stabilny na dużych przechyłach. Niezbyt polecił bym go tym co
mają ciasne mieszkanie bo wózek ma skrętne tylne koła, ale najlepiej go
sprawdzić wcześniej. Nie boi się G40 wysokich krawężników, ma bardzo mocną
ramę i resorowane zawieszenie przód i tył. Ja choć jestem po skoku do wody
( niesprawne nogi i częściowo sprawne ręce) prowadzę dość aktywne życie,
prowadzę małą własną firmę i ten wózek dużo mi pomaga w prowadzeniu
interesu.
Wózek w wersji 10km\h jest dość drogi, widziałem cenę G40 nowego 23700 zł. w
jakiejś polskiej firmie ale można taniej kupić używane.
Przestrzegam przed kupowaniem do wózków elektrycznych akumulatorów
SCHNEIDER dawny Piastów- krótka sprawność, straszna tandeta, już czwarty raz
reklamuje. Duże akumulatory 80 ah padły mi już po dwóch tygodniach, to nie
są akumulatory dobre do wózków.

Napiszcie coś o swoich wózkach o ich wadach i zaletach, także o warunkach w
jakich dany wózek się sprawdza lub nie.
Nasze opinie mogą się bardzo przydać tym co planują zakup wózka
elektrycznego, bo dobry sprzęt bardzo może zmienić nasze życie.
Wiem coś o tym co znaczy mieć dobry sprzęt typu wózek i inne sprzety które
pomagają nam i osobom nam pomagającym, bo sam od kiedy zacząłem prowadzić
własny interes, mogłem bardzo dobrze przystosować mój dom, zmienić życie dla
mnie i dla mojej cudownej żony.
Powiem wam że jestem bardzo szczęśliwy i teraz wcale moja niepełnosprawność
mi nie przeszkadza.

Dobrze dobrany sprzęt typu wózek elektryczny może bardzo pomóc (dowjeżć nas
do pracy, znaleźć przyjaciół).
Pamiętajmy żeby nie polecać wózka elektrycznego osobom niedługo po wypadku.
Ktoś kto zbyt wcześnie wsiądzie na wózek elektryczny zamiast na lekki
aktywny może bardzo zniszczyć sobie zdrowie i życie. Mięśnie pozanikają,
pojawią się odleżyny i problemy które można pokonać doprowadzając ręce do
jak największej sprawności jeżdżąc na wózku aktywnym.
Ja zawsze ze spaceru lub po załatwieniu swoich spraw przesiadam się na wózek
aktywny i na nim poruszam się po domu i bliskiej okolicy.
Pozdrawiamy.
Mirek i Ewa

2. Data: 2004-11-16 05:39:01

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ponad roku mam INVACARE Storm 3 Euro tej samej firmy. Ze zdjetymi
podnozkami daje sie nim jezdzic po mieszkaniu, ale na poczatku nie moglem
przyzwyczaic sie do jego szybkosci. Przez co poobijalem troche drzwi, meble
i urwalem lewy podnozek. W jezdzie terenowej na pewno nie jest tak dobry jak
G40 ale rowniez jezdzilem nim po lesie. Jak na razie akumulatory sa bez
zarzutu i chyba dopiero teraz osiagnely pelna moc bo jezdze coraz wiecej, a
one sie nie rozladowuja. Wystarczy 1 ladowanie na tydzien zeby wozek
poruszal sie z maksymalna predkoscia 6 km/h. Widze jednak, ze przy
przechodzeniu przydalaby sie troche wieksza szybkosc maksymalna. Te 6 km/h
to jednak za malo i zmiana swiatel na ulicy dwukierunkowej zastaje mnie
jakies 2 m od chodnika. Zawieszenie jest niestety sztywne i przy wiekszej
szybkosci na nierownym chodniku nie daje sie utrzymac kierunku jazdy bo
strasznie nim rzuca. Nie wiem czy tylko ja nie mam wprawy, ale manipulowanie
przelacznikami szybkosci w czasie jazdy jest klopotliwe.

Leszek

3. Data: 2004-11-17 22:14:19

Od: "Mirek B" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od prawie 2 lat posiadam wozek Rabbit firmy Otto Bock. Kosztował w promocji
16000zł. Sprawdza się zarowno w jezdzie terenowej, po lesie jak i po
mieszkaniu. Posiada szerokie tylne kola - 12cm co nie przeszkadza aby cały
wózek miał szerokość 64cm. Dzięki temu bardzo dobrze zachowuje się na
roznych wzniesieniach i podlozach. Posiada cztery kola resorowane (kazde
niezalezny resor). Co prawda resory sa dosc twarde ale i tak wygodnie sie
jezdzi po miescie. Wada jest niskie zawieszenie ale dzieki temu jest niski
wozek. Predkosc mojego wozka wynosi 9km/h (5 biegow). Cala gora (siedzenie,
oparcie i podnozki ) jest dorobiona przeze mnie z innego wozka. Odkręcając 4
sruby można sobie bez problemu przymocowac dowolne siedzenie. Ponieważ od
ponad 30 lat jezdze na wozkach z siedzeniem plociennym (zadnych odlezyn -
polecam) wiec wycialem gore od innego wozka i przymocowałem do tego. W razie
potrzeby mocuje z tylu wozka maly podest i majac "filigranowa" Zonkę bez
problemu jezdze z nia na dłuższe spacery. Mieszkanie w bloku mam
przystosowane - pochylnia , brak dywanow itp. Jestem bardzo zadowolony z
tego wozka. Jedynym mankamentem jest jego ciężar ok. 120kg.

Mirek B.

4. Data: 2004-11-18 15:22:15

Temat: krzesla elektryczne
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Niedawno ktos pytal o cos takiego, wlasnie dostalem material do
aktualizacji strony rehamobilu - wiec moze sie to przyda komus. Zdjecia tez
mam w ciagu tygodnia umieszcze to na stronie rehamobila.

~ Rehamobil ~ ŁÓDŹ 90-353 Ul. KILIŃSKIEGO 169, tel. / fax. (042) 674 14 23,
676 05 10, 676 27 25, www.rehamobil.pl e-mail: r...@u...pl
ACORN Superglide 120 jest krzesełkiem skonstruowanym głównie do zastosowań
wewnętrznych głównymi zaletami krzesełka są:

Nie wymagający konserwacji zasilacz prądu stałego

a.. Łatwe sterowanie joystickiem

b.. Cyfrowy wyświetlacz diagnostyczny

c.. Płynny start i zatrzymanie

d.. Zamykany wyłącznik

e.. Obrotowy fotel

f.. Składany fotel i oparcie na stopy

g.. Pilot zdalnego sterowania na podczerwień

h.. Czujniki bezpieczeństwa

i.. Prawie bezgłośne działanie

j.. DLA OSOB ZAINTERESOWANY ROBIMY POKAZY

k.. ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

l.. UWAGA PROMOCYJNA CENA OBOWIAZUJACA DO KONCA ROKU 13.800 PLUS 22%VAT

m.. CENA ZAWIERA MONTAZ I ODBIOR UDT

5. Data: 2004-11-18 20:20:57

Temat: Re: krzesla elektryczne
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
tez
> mam w ciagu tygodnia umieszcze to na stronie rehamobila.

Pisz, błagam, krzesełka a nie krzesła elektryczne :-). Bo będę się bała
usiąść...
Proszę o zdjęcia, w tym roku juz na pewno nie dostanę na to dofinansowania
ale może w przyszłym. Cena niezwykle interesująca i intrygująca.
Dorota

6. Data: 2004-11-18 21:03:39

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
.
> tez
>

> Pisz, błagam, krzesełka a nie krzesła elektryczne :-). Bo będę się bała

A to to chyba tylko w Stanach jest taka inna odmiana krzeseł elektrycznych
:-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Pytanie
W Niemczech
wielki biznes do paraplegikow
Ulgi komunikacyjne w Warszawie-gubię się, czy za darmo czy 48% czy 37%.
Targi RehaCare w Düsseldorfie - wrazenia