Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi Napiszmy o zaletach i wadach swoich wózków elektrycznych-mój to INVOCARE G40 10km\h Re: Napiszmy o zaletach i wadach swoich wózków elektrycznych-mój to INVOCARE G40 10km\h

Re: Napiszmy o zaletach i wadach swoich wózków elektrycznych-mój to INVOCARE G40 10km\h

From: "Mirek B" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Napiszmy o zaletach i wadach swoich wózków elektrycznych-mój to
INVOCARE G40 10km\h
Date: Wed, 17 Nov 2004 23:14:19 +0100

Od prawie 2 lat posiadam wozek Rabbit firmy Otto Bock. Kosztował w promocji
16000zł. Sprawdza się zarowno w jezdzie terenowej, po lesie jak i po
mieszkaniu. Posiada szerokie tylne kola - 12cm co nie przeszkadza aby cały
wózek miał szerokość 64cm. Dzięki temu bardzo dobrze zachowuje się na
roznych wzniesieniach i podlozach. Posiada cztery kola resorowane (kazde
niezalezny resor). Co prawda resory sa dosc twarde ale i tak wygodnie sie
jezdzi po miescie. Wada jest niskie zawieszenie ale dzieki temu jest niski
wozek. Predkosc mojego wozka wynosi 9km/h (5 biegow). Cala gora (siedzenie,
oparcie i podnozki ) jest dorobiona przeze mnie z innego wozka. Odkręcając 4
sruby można sobie bez problemu przymocowac dowolne siedzenie. Ponieważ od
ponad 30 lat jezdze na wozkach z siedzeniem plociennym (zadnych odlezyn -
polecam) wiec wycialem gore od innego wozka i przymocowałem do tego. W razie
potrzeby mocuje z tylu wozka maly podest i majac "filigranowa" Zonkę bez
problemu jezdze z nia na dłuższe spacery. Mieszkanie w bloku mam
przystosowane - pochylnia , brak dywanow itp. Jestem bardzo zadowolony z
tego wozka. Jedynym mankamentem jest jego ciężar ok. 120kg.

Mirek B.

18.11 algraf
18.11 Dorota Nawara
18.11 Jacek Kruszniewski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla