Naprawa fotela biurowego - jak wyciagnac podnosnik

1. Data: 2014-08-21 11:01:11

Temat: Naprawa fotela biurowego - jak wyciagnac podnosnik
Od: hubcio <b...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jak wyciagnac podnosnik z fotela biurowego hudraulicznego? Wyciagałem od
podstawy, tam gdzie są kółka, ale nie wiem czy sie zassało czy jak bo
nie da rady nawet drgnąć.

2. Data: 2014-08-21 11:04:29

Od: hubcio <b...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-21 11:01, hubcio pisze:
> Jak wyciagnac podnosnik z fotela biurowego hudraulicznego? Wyciagałem od
> podstawy, tam gdzie są kółka, ale nie wiem czy sie zassało czy jak bo
> nie da rady nawet drgnąć.

Chodzi o amoryzator gazowy

3. Data: 2014-08-21 11:43:50

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 sierpnia 2014 11:04:29 UTC+2 użytkownik hubcio napisał:

> Chodzi o amoryzator gazowy
W fotelach które widuje ten amortyzator jest po prostu wciśnięty i trzeba go wybić.

4. Data: 2014-08-21 12:58:33

Od: hubcio <b...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-21 11:43, Kris pisze:

> W fotelach które widuje ten amortyzator jest po prostu wciśnięty i trzeba go wybić.

Ale od dołu, tam gdzie są kółka ? Próbowałem ale ani drgnie

5. Data: 2014-08-21 13:08:17

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 sierpnia 2014 12:58:33 UTC+2 użytkownik hubcio napisał:

> Ale od do�u, tam gdzie s� k�ka ?
Tak

> Pr�bowa�em ale ani drgnie
Przywal porządnie młotkiem od spodu.

6. Data: 2014-08-21 14:41:06

Od: hubcio <b...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-21 13:08, Kris pisze:

> Tak

> Przywal porządnie młotkiem od spodu.

hmm no przywale ale ktoredy to wyjdzie??? czy najpierw musze zdjąc to co
sie wklada w rure - przeciwna strona podnosnika, tam gdzie jest ten
jakby przycisk. bo tak to siedzisko odkreciłem

7. Data: 2014-08-21 16:16:28

Od: hubcio <b...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-21 14:41, hubcio pisze:

> hmm no przywale ale ktoredy to wyjdzie??? czy najpierw musze zdjąc to co
> sie wklada w rure - przeciwna strona podnosnika, tam gdzie jest ten
> jakby przycisk. bo tak to siedzisko odkreciłem

Aa i to mam bic w srodek ( tam co wystaje jakas czesc ) czy w obramowke ?

8. Data: 2014-08-21 19:49:47

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-21 16:16, hubcio pisze:

> Aa i to mam bic w srodek ( tam co wystaje jakas czesc ) czy w obramowke ?

Po prostu trzeba napier... w ten amortyzator bo nie ma to tamto,
siadając dosyć dobrze się to wciska.
Amorek po takim traktowaniu nie wygląda fajnie.
Dlatego też jak reklamowałem w Jysku fotel, to bez większego gadania czy
przywożenia fotela aby pokazać wadę dostałem od ręki nowy z tekstem "pan
sobie go wymieni".
A potem się działo :)

Pozdro.

--
Irokez

9. Data: 2014-08-22 08:38:35

Od: hubcio <b...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-21 19:49, Irokez pisze:

> [...]
> Dlatego też jak reklamowałem w Jysku fotel, to bez większego gadania czy
> przywożenia fotela aby pokazać wadę dostałem od ręki nowy z tekstem "pan

Ale trzeba bić w tą środkową czesc czy obramowke ? I mam pytanko, jak
ten amorek wyjdzie? Czy najpierw trzeba zdjąć ten interes co się
przykręca do siedziska ?

10. Data: 2014-08-22 08:54:58

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 08:38:35 UTC+2 użytkownik hubcio napisał:
> Ale trzeba bi� w t� �rodkow� czesc czy obramowke ? I mam pytanko, jak
> ten amorek wyjdzie? Czy najpierw trzeba zdj�� ten interes co si�
> przykr�ca do siedziska ?

Popatrz tu:
https://www.google.com/search?q=fotel+biurowy+napraw
a&sa=X&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=a-j2U5moC
Mb3O7CsgIAH&ved=0CEIQsAQ&biw=1280&bih=858

albo tu:
http://archiwum.allegro.pl/oferta/mechanizm-tilt-nap
rawa-wymiana-fotel-duzy-fv-i4236765508.html
Dzięki tym rysunkom zobaczysz z jakichj elementów składa się fotel i będziesz
wiedział w co przywalić młotkiem.

Cheap Nike Air Max 2014 Shoes men's women's wholesale www.TopWholesaler168.co
Cheap Prada shoes Dsquared2 Shoes Gucci Shoes D&G Shoes Dior Shoes wholesale www.TopWholesaler168.co
Huśtawka ogrodowa - sczerniała
Farba do metalu, efekt młotkowy na podłogę?
Jaki sekator kupic ???