Narkotyki

161. Data: 2009-05-29 18:43:49

Temat: Re: Narkotyki
Od: "jadrys" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gvmbb9$fht$11@atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "jadrys" <c...@y...com> napisał w wiadomości

> No wlasnie.

Takie rzeczy Cię szokują?

> Moim zdaniem ciekawosc nie jest w stanie popchnac heteryka do czegos,
> co jest wbrew jego naturze.

A jednak mój przykład świadczy o czymś innym..

> Jak mozna zalowac czegos, do czego czuje sie niechec badz wstret?
>
> Pozdrawiam,
> F.

Życie to nie tylko płatki na śniadanie, pełnia księżyca, miesiąc Maj i
wiersze Szymborskiej..

162. Data: 2009-05-29 18:57:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie coś rozsądnego napisałeś :)

--
Pozdrawiam - Aicha

163. Data: 2009-05-29 18:59:37

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> jadrys <c...@y...com>
>
> [...]
>
> to twoje własne?
>
> saulo

Coś Ty, ja to lubię eksperymenty..

164. Data: 2009-05-29 19:00:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Widzę tu przeciwstawienie ludzie słabi - ludzie wartościowi.
> Trochę dziwne. Pod jakim względem słabi ludzie nie mogą być
> wartościowi? (to już poza dyskusją o narko -manach/-tykach)

IMO "słabi" w sensie "ulegający swoim popędom".

--
Pozdrawiam - Aicha

165. Data: 2009-05-29 19:01:38

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a czemu?

Nie wiem, po prostu wynaturzenie i już... I nie pytaj komu bije dzwon..

166. Data: 2009-05-29 19:03:03

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <c...@y...com> napisał w wiadomości
> Takie rzeczy Cię szokują?

Szokuje mnie, gdy _heteroseksualista_ uprawia seks _homoseksualny_
(z wlasnej nieprzymuszonej woli, z ciekawosci, dla jaj (sic!), dla picu,
z nudow etc.). Dziwi, szokuje i jakos srednio wierze w jego
heteroseksualizm.

> A jednak mój przykład świadczy o czymś innym..

Tak. Zdecydowanie tak. Nie mam jednak ochoty na zaglebianie
sie w Twoja orientacje seksualna :) To Twoja orientacja :)

Ale wtym przypadku to nie jest kwestia zakazany/niezakazany, tylko
mam na cos ochote/nie mam, odczuwam potrzebe/nie odczuwam.

> Życie to nie tylko płatki na śniadanie, pełnia księżyca, miesiąc Maj i
> wiersze Szymborskiej..

Aha... Czyli nalezy sie zmuszac do czegos, co budzi lęk, wstret badz niechec
(mowimy o rzeczach, na ktore mamy wplyw i ktore sa calkowicie od nas
zalezne), poniewaz wg. Ciebie zycie to nie tylko miesiac maj, ale tez
listopad... ;)

Oj, cos sie pogubiles :) Czyzbys teraz twierdzil, ze celem zycia jest celowe
sprawianie sobie przykrosci i postepowanie wbrew sobie?

Pozdrawiam,
F.

167. Data: 2009-05-29 19:05:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> to twoje własne?

Poławiacz pereł. ;)

Ewa

168. Data: 2009-05-29 19:07:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarlonB" napisał:

> Narkotyki są tylko wyklętą grupą substancji - wcale nie
> różniących się szkodliwością od innych. Warto się nad
> tym chociaż zastanowić, dlaczego tak jest i komu na tym zależy.

Po pierwsze - w dużym procencie państwo utrzymuje się z akcyzy (alko +
tytoń).
Po drugie - niewskazane są inne wizje "religijne" niż jedynie słuszne
krk-owe, bo owieczek ubywa.

--
Pozdrawiam - Aicha

169. Data: 2009-05-29 19:11:09

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Nie wiem, po prostu wynaturzenie i już... I nie pytaj komu bije dzwon..

spoko, ta odpowiedź mnie w zupełności zadowala.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

170. Data: 2009-05-29 19:12:55

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Naprawdę tak sądzisz? Gdybyś trochę poznał rachunek prawdopodobieństwa i
> teorię mnogości, zdałbyś sobie sprawę, jak mało można mieć realnie w z
> wachlarza wszystkich możliwości oferowanym przez życie...

Lepiej zejdźmy na ziemię.. Ja zdaję sobie sprawę z bardzo wielu rzeczy.
ale jednak próbuję robić tylko te które są w moim zasięgu..

> Więcej nie zawsze oznacza lepiej... Więc sorry, ja wybieram, co najlepsze,
> a Ty - jak leci :-)

Też gustuje w najlepszym, ale sama wiesz - lepszy rydz niż nic...

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...