Narkotyki

171. Data: 2009-05-29 19:13:28

Temat: Re: Narkotyki
Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gvpc3a$o7t$11@nemesis.news.neostrada.pl...
> Fragile pisze:
> [...] Dziwi, szokuje i jakos srednio wierze w jego
> heteroseksualizm.

Sorry. Heteroseksualnosc oczywiscie.

172. Data: 2009-05-29 19:19:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> IMO "słabi" w sensie "ulegający swoim popędom".

I oni są niewartościowi? Przecież wszyscy w jakiejś mierze ulegamy
popędom...

Ewa

173. Data: 2009-05-29 19:19:59

Od: "glob" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> sie w Twoja orientacje seksualna :) To Twoja orientacja :)

> Ale wtym przypadku to nie jest kwestia zakazany/niezakazany, tylko
> mam na cos ochote/nie mam, odczuwam potrzebe/nie odczuwam.

> Aha... Czyli nalezy sie zmuszac do czegos, co budzi lęk, wstret badz niechec
> (mowimy o rzeczach, na ktore mamy wplyw i ktore sa calkowicie od nas
> zalezne), poniewaz wg. Ciebie zycie to nie tylko miesiac maj, ale tez
> listopad... ;)
>
> Oj, cos sie pogubiles :) Czyzbys teraz twierdzil, ze celem zycia jest celowe
> sprawianie sobie przykrosci i postepowanie wbrew sobie?

A jaki wstręt ma przełamywać,natura tego wstrętu nie wprojektowała,tylko mentalność.
Pasterze oddaleni od swoich wsi kochali się ze sobą z braku kobiet i to ich wcale nie
wykrzywiało,bo po powrocie żenili się ,mieli dzieci ,byli ojcami itd.

174. Data: 2009-05-29 19:22:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:
> Słyszałem nawet o
> jakiejś sprawie w sądzie gdy mąż zgwałcił żonę..

Co znaczy w tym kontekście NAWET?

To wbrew pozorom dość częsty przypadek. Może w sądzie dużo rzadziej
spotykany.

Ewa

175. Data: 2009-05-29 19:51:08

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Wreszcie coś rozsądnego napisałeś :)

A trawka, seks - to rzeczy nierozsądne?

176. Data: 2009-05-29 19:55:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 18:53:06 +0200, medea napisał(a):

> (...)
> Inna sprawa to wzmacniana trawka, też o tym słyszałam.

http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,Marihuana-
o-100-procent-mocniejsza,wid,10650132,wiadomosc.html
?ticaid=681d5
"Marihuana. Dla jednych symbol wolności, dla innych wcielenie samego
szatana. Jak zwykle prawda leży zapewne pośrodku. Z badań naukowych wynika
tymczasem, że zawartość substancji czynnych w marihuanie w ciągu ostatnich
lat wyraźnie wzrosła. I to o ponad 100 procent.
Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Missisipi w USA.
Dokładnie przebadali marihuanę zarekwirowaną przez policję podczas obławy w
1975 r. oraz próbki sprzed dwóch lat. Analiza roślin wykazała zadziwiająco
dużo różnic.
Jeszcze w 1983 r. średnia zawartość THC (tetrahydrokannabinolu - substancji
czynnej w marihuanie) nie przekraczała 4 proc. W 2006 r. wskaźnik ten
podskoczył do 8,75 proc, a dwa lata temu osiągnął 9 proc. Co mogło
spowodować aż taki wzrost? Według naukowców odpowiadają za to coraz
bardziej wyrafinowane metody uprawy konopi.(...)"

177. Data: 2009-05-29 19:58:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> A trawka, seks - to rzeczy nierozsądne?

To nie rzeczy są/mają być rozsądne, tylko ich użytkownicy. Jestem za
eksperymentami.

--
Pozdrawiam - Aicha

178. Data: 2009-05-29 20:03:27

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ale gdzie ta, ale gdzie ta. Ikselcia sieje, sadzi, pikuje, przerywa,
> wapnuje, piele, flancuje, doi pszczoły, męża i inną nierogaciznę,
> skubie szyszki z nasion, to ani czasu ani sił na pisanie nima. Ale
> dziś w ruch poszedł spiritus (movens) :>

Boskie :-)

--

Paulinka

179. Data: 2009-05-29 20:04:13

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Kierujesz się w życiu statystykami? - no tak, księgowa :-D
> Mnie interesuje tylko giełda. Nie jest źle.

Nie rozmawiajmy na temat finansów. Ostatnio pomyliłaś manko z
inwentaryzacją...

--

Paulinka

180. Data: 2009-05-29 20:04:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 20:10:01 +0200, jadrys napisał(a):

> Oczywiście że względne. Ja miałem na myśli takie wynaturzenia hard core..

> I znowu masz rację, choć nie do końca.. Dla mnie osobiście jedno słowo
> *nie* oznacza nie..

> Zdarzają się takie przypadki i w związkach hetero.. Słyszałem nawet o
> jakiejś sprawie w sądzie gdy mąż zgwałcił żonę..

No widzisz: pewnie myślał, że jej robi dobrze...

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...