Narkotyki

551. Data: 2009-06-03 19:12:00

Temat: Re: Narkotyki
Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <c...@y...com> tak oto plecie:

> Jak chciałeś sparafrazować Reja, to kiepściutko Ci wyszło.
>
> Qra

Dlaczego kiepściutko?

552. Data: 2009-06-03 19:20:45

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> O ile zdążyłam Cię już dobrze poznać, to żadna ładna i zgrabna nie
> musiałaby Cię gwałcić. Zresztą dla Ciebie nawet nie musi być ponoć
> ładna i zgrabna.
> W takiej sytuacji Ciebie mógłby zgwałcić _tylko_ facet. :)
>
> Ewa

Kobieta oczywiście też mogłaby mnie zgwałcić, i nazwałbym to gwałtem,
ale przyjąłbym to trochę inaczej niż gwałt ze strony faceta.

553. Data: 2009-06-03 19:24:44

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Masz z nimi chociaż jakiś kontakt? Czy uciekły gdzie pieprz rośnie,
> byle z dala od Ciebie?

Wysyłam im pieniądze. A poza tym wymieniamy się kartkami na święta,
imieniny itd.

554. Data: 2009-06-03 19:26:33

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Widocznie coś Ci jednak dorównuje.
> Przypuszczam, że dziecko.
>
> Ewa

Całkiem możliwe.

555. Data: 2009-06-03 19:29:06

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Przyznaj się, jądryś, że trollujesz. :)
>
> Ewa

Wcale nie..

556. Data: 2009-06-03 19:31:22

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> No mi się lampka zapaliła trochę wcześniej, ale czekałam na dalsze
> rewelacje ;)

To zapalenie lampki - to fałszywy alarm..

557. Data: 2009-06-03 19:33:38

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Wysyłam im pieniądze. A poza tym wymieniamy się kartkami na święta,
> imieniny itd.

Nie pisałam o matkach, tylko o dzieciach.

--

Paulinka

558. Data: 2009-06-03 19:36:56

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Wydaje mi się, że w Twoim przypadku byłoby to całkiem sensowne
> rozwiązanie. Nie odeszłaby wtedy może żadna. :)
>
> Ewa

No ale z drugiej strony gdyby któraś z nich została to nie wiadomo czy
to by było dobre. Przecież dzięki temu poznałem i jestem z moją obecną
partnerką..

559. Data: 2009-06-03 19:42:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a dlaczego nie zagraża mi niechciana ciąża?

Bo zagraża Ci chciana?

Ewa

560. Data: 2009-06-03 19:43:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> to by było dobre. Przecież dzięki temu poznałem i jestem z moją obecną
> partnerką..

Która najprawdopodobniej też odejdzie, jak stwierdziłeś niedawno.

Niezły jajcarz z Ciebie. :)

Ewa

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...