Nasiona lilii

1. Data: 2006-11-22 12:35:11

Temat: Nasiona lilii
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma w nadmiarze nasiona lilii trąbkowych, chętnie prześlę
potrzebującym.Jest to mieszanka, bez oznaczenia rodziców.
Mirzan

2. Data: 2006-11-22 17:15:32

Temat: Re: Nasiona lilii
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:
> Ma w nadmiarze nasiona lilii trąbkowych, chętnie prześlę

Ty nasiona wysyłasz a listonosze strajkują :-(

Pozdrawiam, Barbara

3. Data: 2006-11-22 19:08:05

Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty nasiona wysyłasz a listonosze strajkują :-(
>
> Pozdrawiam, Barbara

Chetnie przyjmę :-)
mia

4. Data: 2006-11-22 19:56:42

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Chetnie przyjmę :-)
>     mia

Chetnych proszę o podawanie adresu, może przesyłki dojdą
jak sie strajk skończy.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2006-11-22 23:33:51

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan"

> Chetnych proszę o podawanie adresu, może przesyłki dojdą
> jak sie strajk skończy.
> Pozdrawiam.Mirzan

To i ja poproszę. Dawno nie przezywałam przyjemnosci obserwowania
kiełkujacych małych istotek w pojemniczku :)
Napisałam na adres, który własnie wycięłam :)
Mam nadzieję ze to ok namiar :)

--
ewa

6. Data: 2006-11-23 07:55:09

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Nov 2006, mirzan wrote:
> Chetnych proszę o podawanie adresu, może przesyłki dojdą
> jak sie strajk skończy.
> Pozdrawiam.Mirzan

No wlasnie. Dziekuje za przesylke i gratisowa torebeczke z nasionami lili.
Co mam z tymi nasionami lili robic, zeby zakwitly?

Pozdrawiam.
--
Dariusz Pakosz

7. Data: 2006-11-23 08:12:26

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie. Dziekuje za przesylke i gratisowa torebeczke z nasionami lili.
> Co mam z tymi nasionami lili robic, zeby zakwitly?

Nasiona lilii należy wysiać w końsu stycznia do skrzyneczki na oknie
w mieszkaniu.Zaczną kiełkować po ok. dwóch tygodniach,wytworzą się cienkie
szczypiorki z łuską nasienia na wierzchu, to jest liścień. Wkrótce wyrośnie
prawdziwy liść, trochę szerszy.Po ociepleniu należy rośliny rozsadzić na
grządkę, na stałe miejsce.Pierwsze kwiaty powinny ukazać się w następnym
roku.
Do siania lilii nie należy używać torfu,najlepiej zastosować kimpost
z piaskiem.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2006-11-23 11:42:12

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan"

> [...]
> roku.
> Do siania lilii nie należy używać torfu,najlepiej zastosować kimpost

dzięki za skróconą instrukcję obsługi :)
Corocznie z ziemi wokół lilii wyłażą mi malutkie siewki - nigdy nie
pomyslałam zby się nimi jakoś specjalnie zająć. A teraz tak nagle na myśl
przyszło - może by je stamtąd przenosić na jakies lepsze miejsce, w lepsze
podłoże i troche pomóc???

--
ewa

9. Data: 2006-11-23 21:42:12

Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz napisał(a):

> No wlasnie. Dziekuje za przesylke i gratisowa torebeczke z nasionami lili.
> Co mam z tymi nasionami lili robic, zeby zakwitly?
>
> Pozdrawiam.

ja sobie znalazłam przepis:

http://rkmk.cyberdusk.pl/artykuly/wysiewamy_lilie.ht
ml