Naturalna depilacja?

1. Data: 2007-06-05 14:20:02

Temat: Naturalna depilacja?
Od: "MS" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Przypadkowo na Allegro natknałem sie na takie cos:
http://allegro.pl/item200258201_olej_z_krokosza_natu
ralny_depilator_100_ml_10zl.html

Czy ten olejek faktycznie wstrzymuje porost owlosienia? Bo cos mi tu pachnie
sciema mimo ze towar cieszy sie duzym powodzeniem.

Moim zdaniem nie mozna zatrzymac naturalnego porostu wlosów bo zgodnie z
fizyka jesli wlos nie moze sie przebic do góry to bedzie wrastac w dół?
Dobrze mysle? :)

2. Data: 2007-06-06 07:34:07

Temat: Re: Naturalna depilacja?
Od: mmagdaw <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Może to ma działać na zasadzie niszczenia cebulek włosowych?
Też mnie zainteresował kiedyś ten produkt na allegro i szukałam opinii
osób, które tego używał ale jakos nie udało mi się nic na ten temat
znaleźć. Jeśli to miałoby spowodować, że rosłoby znacznie mniej włosów
to już byłoby miło.
Może opisze swoje doświadczenie ktoś kto tego próbował?

Ponoć w sklepie ze zdrową żywnością można ten olej taniej kupić niż na
allegro.

Magda

3. Data: 2007-06-06 07:55:46

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponoć w sklepie ze zdrową żywnością można ten olej taniej kupić niż na
> allegro.

osobiscie wolalbym zaplacic wiecej a kupic w sklepie niz na allegro od
pan ktory rozlewa "cos' do butelek z naklejka :"olej"
p.

4. Data: 2007-06-06 08:28:03

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MS napisał(a):
> [...]
> Moim zdaniem nie mozna zatrzymac naturalnego porostu wlosów bo zgodnie z
> fizyka jesli wlos nie moze sie przebic do góry to bedzie wrastac w dół?

64973&v=2&s=0

Wysokie kozaki
Kraków - gdzie biustonosz do duzych dekoldow w wiekszym rozmiarze?
skóra
Uroda wczoraj i dziś :)
Uroda wczoraj i dziś :)