Naturalne metody powiększania piersi - opracowanie Dr Danuta Kinarska

1. Data: 2003-01-29 12:45:06

Temat: Naturalne metody powiększania piersi - opracowanie Dr Danuta Kinarska
Od: "AK" <k...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na allegro (np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=10017255) są aukcje
dotyczące naturalnej metody powiększania piersi przez odpowiednia dietę,
ćwiczenia i masaż. Czy ktoś słyszał o takiej metodzie opracowanej przez Dr
Danutę Kinarską, czy to może zwykłe naciągactwo ?

Pozdr
AK

1. Data: 2003-01-29 13:34:18

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AK" <k...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ćwiczenia i masaż. Czy ktoś słyszał o takiej metodzie opracowanej przez Dr
> Danutę Kinarską, czy to może zwykłe naciągactwo ?

Jak dla mnie naciągactwo.
Wystarczy spojrzeć na zdjęcia, to nie bicepsy żeby miały urosnąć o 2 - 3
rozmiary :)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-01-29 14:07:00

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ćwiczenia i masaż. Czy ktoś słyszał o takiej metodzie opracowanej przez Dr
> Danutę Kinarską, czy to może zwykłe naciągactwo ?

He, he.....bardzo śmieszne. Ciekawe jak mozna powiększyć biust m. in. przez
dietę bogatą w fitoestrogeny? Jeżeli by tak rzeczywiście było, to
wegetarianki, spożywające dużo soi, fasoli itp. wyglądałyby jak panie z
pornosów, a faceci mieliby powiększone sutki!
Zwracam uwagę, że ten sam sprzedający oferuje magiczne środki na
powiększenie penisa.
Dziękuję za dostarczenie wesołej lektury :)
ola

1. Data: 2003-01-29 14:30:02

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> He, he.....bardzo śmieszne.

Zapomniałam dodać, że fragment o działaniu fitoestrogenów przepisany żywcem
z artykułu B. Michalik w internetowym "Żyjmy dłużej". Oczywiście bez
danych bibliograficznych, oł, oł.....
Czyżby dr D. Kinarska nie umiała sama napisać paru linijek reklamujących
własną książkę? Albo sprzedający nie mógł zacytować fragmentu tego,
wiekopomnego zapewne, dzieła?
Ola
P.S. W google nie występuje takie nazwisko.

1. Data: 2003-01-29 14:46:58

Od: "AK" <k...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. W google nie występuje takie nazwisko.

No właśnie też nie udało mi się znaleźć.

AK

1. Data: 2003-01-29 14:47:30

Od: "AK" <k...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za dostarczenie wesołej lektury :)
> ola

Proszę bardzo, polecam się na przyszłość :-)

AK

Jak malujecie oczy ?
Balsam nablyszczajacy??
Pupa