Naturalne planowanie rodziny

21. Data: 2003-10-08 09:36:11

Temat: Re: Re antykoncepcja
Od: "Gosia" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie prosze o dowody (liczbowe, wskaźnik Pearla, nie że ciocia Klocia i
kuzynka oraz koleżanka trzecia czwarta, piąta wpadły na kalendarzyku) które
dokumentowałyby tezę o najmniejszej, wręcz porównywalnej z niestosowaniem
niczego skuteczności metod naturalnych. Z wyłączeniem kalendarzyka który nie
jest metodą naturalna tylko statystyczną.

22. Data: 2003-10-08 14:00:20

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Gosia i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> [...]
> niczego skuteczności metod naturalnych. Z wyłączeniem kalendarzyka który nie
> jest metodą naturalna tylko statystyczną.

A ciocia, kuzynka i koleżanki nie tworzą statystyki? :]

Co tak 'z buta' oficjalnie podchodzisz do tego? :>

Utożsamiasz się z tym personalnie czy z zestawem survivalowym
"krzyż+różaniec" zostałaś wysłana na terytorium wroga? :)

P.S. Kalendarzyk mam w komórce. Prezerwatywy - w portfelu.
Wstrzemięźliwość - w... "ciemnym i niedostępnym dla dzieci miejscu".

--
Z cyklu 'Tolerancyjni wegetarianie dzieciom':
"Najwyżej moje dzieci nie będą się przyjaźnić z dziećmi rzeźników.

23. Data: 2003-10-08 16:14:07

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Z. Boczek napisał:

> P.S. Kalendarzyk mam w komórce. Prezerwatywy - w portfelu.
> Wstrzemięźliwość - w... "ciemnym i niedostępnym dla dzieci miejscu".

Podoba mi się! ;-)

Eulalka

24. Data: 2003-10-08 18:58:12

Od: "Gosia" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

O matko, a ja naiwna myślałam że szykuje się rzeczowa dyskusja lub wymiana
doświadczeń. Tak przynajmniej wynikało z pierwszego postu. A tu po prostu
chodzi o epatowanie swoim watpliwej próby poczuciem humoru. No to ja się
wypisuję. Nie sprostam, to pewne. Niezależnie do tego jaka metodę
ograniczania ilości potomstwa wybraliśmy (a nie jest to npr, choc również z
nią mam doświadczenia)
Tak a propos &#8211; czy jesteś w stanie sobie wyobrazić ateistów z dziada
pradziada którzy stosują npr? Nie, nie jesteś w stanie. To zbyt trudne dla
Z.Boczka. szkoda, może miałbyś szersze horyzonty, wychodzace poza komórkę,
portfel i ...ciemne niedostepne dla dzieci miejsce.
Ave.

25. Data: 2003-10-19 09:05:48

Temat: Re: Naturalne planowanie rodziny
Od: "" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam osób stosujących cyfrowe termometry do pomiaru temperatury ciała, ew.
> linków z opiniami na temat takich termometrów - przy stosowaniu w NPR.

Ja stosowałam na początku termometr elektroniczny, ale zraziłam się, bo
wahania pomiarów były tak duże, że nie dało się z nich nic odczytać. Później
zrobiłam sobie doświadczenie, tzn mierzyłam temperaturę dwukrotnie: raz
zwykłym termometrem, później elektronicznym. Ten drugi wypadł w porównaniu
bardzo niekorzystnie. Mam jednak znajomą, która otrzymuje "dobre" wykresy przy
użyciu elektronicznego termometru, ale czas pomiaru stosuje taki sam jak przy
termometrze rtęciowym (więc nie może mówić, że jest szybciej itd. nie musi
tylko od razu zapisywać sobie temperatury).

praca licencjacka-adopcja
coś na marginesie dyskusji o "samotnych" matkach, zasiłkach z ZUS i uczciwości
Kim jesteście?? :-)
rozpoznanie-diagnoza
Rodzinna wyprawa na Białoruś