Nauczyciel a problemy z gardłem

1. Data: 2003-11-07 07:57:02

Temat: Nauczyciel a problemy z gardłem
Od: "Katarzyna" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Pracuję jako nauczycielka muzyki, więc nie tylko dużo mówię, ale i śpiewam
(nie muszę krzyczeć:-))) ).
Niestety, po dłuższym dniu pracy, a na pewno na koniec tygodnia mam
potworną chrypkę i piecze mnie w gardle.
Czy są środki, które mogłyby złagodzić te objawy?
Katarzyna

2. Data: 2003-11-07 09:13:40

Temat: Re: Nauczyciel a problemy z gardłem
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bofjae$u9n$...@G...Gubernat.NET,
Katarzyna <k...@t...net>:
> [...]
> potworną chrypkę i piecze mnie w gardle.
> Czy są środki, które mogłyby złagodzić te objawy?

Zglos sie do specjalistycznej poradni foniatrycznej.

--
Robert

Szpital pulmunologii dziecięcięcej w Karpaczu
pasta do zębów
Krwiodawstwo
Zaburzenia mowy - co sie moglo stac???
tylko do Andrzeja Głowackiego