Nauka, Religia i Świadomość.

1. Data: 2016-07-04 18:05:16

Temat: Nauka, Religia i Świadomość.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli zaakceptujesz, że Świadomość jest naszym Stwórcą a Wszechświat
jest wytworem tejże Świadomości wówczas znika odwieczna dychotomia
istniejąca pomiędzy Nauką i Religią - Nauka przestaje być kulawa a
Religia ślepa.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

2. Data: 2016-07-04 18:09:24

Temat: Re: Nauka, Religia i Świadomość.
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Jul 2016 18:05:16 +0200, LeoTar napisał(a):

> [...]
> jest wytworem tejże Świadomości wówczas znika odwieczna dychotomia
> istniejąca pomiędzy Nauką i Religią - Nauka przestaje być kulawa a

Co się hamujesz - można tak:

Jeżeli Zaakceptujesz, Że Świadomość Jest Naszym Stwórcą A Wszechświat
Jest Wytworem itd ...
--
Jacek
"Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

3. Data: 2016-07-04 18:10:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2016 o 18:05, LeoTar pisze:
> [...]
> jest wytworem tejże Świadomości wówczas znika odwieczna dychotomia
> istniejąca pomiędzy Nauką i Religią - Nauka przestaje być kulawa a
ale bzdury, posłuchaj lepiej
https://www.youtube.com/watch?v=H0h_EhCnDpI

4. Data: 2016-07-04 19:37:26

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest wytworem tejże Świadomości wówczas znika odwieczna dychotomia
> istniejąca pomiędzy Nauką i Religią - Nauka przestaje być kulawa a

Czy to znaczy, że Świadomość była zawsze w formie ,,czystej" i
materializowała się przez miliardy lat, niczym w Platońskiej wizji
niewolników (materii obdarzonej świadomością) przykutych łańcuchem do
ściany jaskini, odwróconych tyłem do wejścia do niej, widzących tylko
cienie 'idei'?

5. Data: 2016-07-04 19:41:16

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

> [...]
|jest wytworem tejże Świadomości wówczas znika odwieczna dychotomia
|istniejąca pomiędzy Nauką i Religią - Nauka przestaje być kulawa a

Nauka jest kulawa, religia jest ślepa, ale nie wątpię, że przestają być
jeśli zaakceptujesz.

6. Data: 2016-07-04 19:57:46

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> niewolników (materii obdarzonej świadomością) przykutych łańcuchem do
> ściany jaskini, odwróconych tyłem do wejścia do niej, widzących tylko

Nasza Świadomość wypełnia się rezultatami doświadczeń. Na początku
przestrzeń stanów Świadomości była pusta, brakowało jej jakiegokolwiek
doświadczenia i dopiero stworzywszy Materię mogła doświadczyć
czegokolwiek. Dzięki sprzężeniu zwrotnemu dzięki zmysłom mogła
Świadomość zacząć obserwować sama siebie i korygować swoje (s)twórcze
poczynania dążąc do pełnego poznania samej siebie. Zdąża do poznania
absolutnego czyli do osiągnięcia stanu Absolutu, pełni Wiedzy. Kolejne
doświadczenia (s)twórcze wypełniają przestrzeń Świadomości aż po kres
(Absolut) gdy przestrzeń stanów stanie się gładka bez osobliwości w
postaci stanów zakazanych. Eliminacja stanów zakazanych możliwa jest
przez samouświadomienie (na drodze intelektualnej) ale jest to ścieżka
bardzo czaso- i energochłonna. Znacznie szybszą ścieżką samopoznania nie
wymagającą wysiłku jest doświadczenie obrazu Stwórcy czyli Człowieka z
samym Stwórcą.

7. Data: 2016-07-04 19:59:01

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Woźniak pisze:
> Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

> Nauka jest kulawa, religia jest ślepa, ale nie wątpię, że przestają być
> jeśli zaakceptujesz.

Co zaakceptujesz?

8. Data: 2016-07-04 19:59:32

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2016 o 19:57, LeoTar pisze:
> postaci stanów zakazanych. Eliminacja stanów zakazanych możliwa jest

i znowu wracasz do obsesji,
przestań i bądź dużym chłopcem ;-)

9. Data: 2016-07-04 20:00:22

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> i znowu wracasz do obsesji, przestań i bądź dużym chłopcem ;-)

Wolę męskie 'zabawy'... :-)

10. Data: 2016-07-04 20:02:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2016 o 20:00, LeoTar pisze:

> Wolę męskie 'zabawy'... :-)

ale prawdziwe kobiety wolą dużych chłopców a nie dzieciaków:
https://www.youtube.com/watch?v=H0h_EhCnDpI
;-)

Rozwija się
Cham i cywilizowany