Nawilzacz/odswiezacz powietrza

1. Data: 2005-11-10 15:40:12

Temat: Nawilzacz/odswiezacz powietrza
Od: "piotr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nadchodza mrozy a co za tym idzie okres grzewczy - a wtedy suchosc w
mieszkaniu.
Szukalem informacji o nawilzaczach i po dlugich poszukiwaniach na placu boju
pozostaly 2 do wyboru

1. VENTA LW24 (http://www.venta-airwasher.pl/nowosci.html)
2. Boneco 2055 (ewentualnie 1355) .
(http://vitamarket.pl/sklep/p837-Air-Washer-1355-N-B
ezobslugowy-oczyszczacz-
i-nawilzacz-powietrza.html) - w sumie nie wiem czym sie roznia 1355 i 2055
oprocz ceny.

Na poczatku juz sie prawie zdecydowalem na VENTE (jak na razie nie widzialem
zey ktos na ten model nadawal) ale znalazlem potem Boneco. W sumie ten sam
mechanizm dzialania - a conajmniej 300 taniej (chyba ze 2055 w sumie ta sama
cena)

Nie podejzewam zeby ktos mial do czynienia z obydwoma zeby podac informacje
ktory lepszy ale bardzo bede wdzieczny za informacje o jednym lub drugim.
Na allegro sprzedajacy zachwala Boneco - ze cichszy i mniej pradozerny.

Na razie jestem w kropce - bede wdzieczny za pomoc.

PS. Propozycja akwarium sie nie sprawdzi - za czesto mnie nie ma dluzej zeby
rybki to przezyly.

Pozdrawiam
Piotrek