drzwi antywłamaniowe jakie? -->opinie? odlczenie podatku..

1. Data: 2005-11-10 11:08:18

Temat: drzwi antywłamaniowe jakie? -->opinie? odlczenie podatku..
Od: "ktos" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

zastanawiam sie nad wstawieniem drzwi antywłamaniowych
zastanawiam sie nad gerda.. ale nie wiem sam
jakie sa konkretnie marki na rynku drzwia antywłamaniowych?

chodzi o drzwi do mieszkania w bloku...

ps czy w tym roku mozna odliczyc drzwi antywlamaniowe?

2. Data: 2005-11-10 20:21:34

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ktos wrote:
> zastanawiam sie nad gerda..

Mam Gerdę ale nie antywłamaniowe a wzmocnione, zdaje się model WD. Myślę, że
do bloków takie są w sam raz. Cena z montażem 2 lata temu ok. 1500 zł. Mają
2 zamki, ten drugi służy do zamknięcia drzwi od wewnątrz, gdy ktoś jest w
domu. Jak dotąd jestem z nich zadowlona: łatwo otwieralne zamki,
bezpieczeństwo, estetyka, zamek dodatkowy do zamnknięcia od wewnątrz. Moje
drzwi otwierają się na zewnątrz i od razu w przedpokoju jest więcej miejsca.
Podwójnych drzwi i otwierania kilku bylejakich zamków bym nie zniosła na co
dzień.

> jakie sa konkretnie marki na rynku drzwia antywłamaniowych?

Widziałam jeszcze Izraelskie.

> ps czy w tym roku mozna odliczyc drzwi antywlamaniowe?

Tego nie wiem, ale 2 lata temu odliczałam. Teraz mamy ostatni rok ulgi
remontowej to pewnie jeszcze mozna.

pzdr.
Ania

3. Data: 2005-11-10 23:16:47

Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktos" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zastanawiam sie nad gerda.. ale nie wiem sam
> jakie sa konkretnie marki na rynku drzwia antywłamaniowych?

zainteresuj się tym spisem
Drzwi o zwiększonej odporności na włamanie klasy -C- wg PN-90/B-92270
http://www.imp.edu.pl/cert/cert_drzwi_c.html

Mozna kuopwać wszystkie z tych które posiadają klasę C z certyfikatami IMP,
Policji - firm produkujących jest wiele.

4. Data: 2005-11-11 10:28:29

Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arbiter" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
IMP,
> Policji - firm produkujących jest wiele.

to wszystko prawda
tylko małe zastrzeżenie: jeśli Twoi sąsiedzi mają zwykłe drzwi, zwłaszcza
jeśli sąsiadujesz z nimi oknami w sposób łatwo umożliwiający przechodzenie
(wbrew pozorom ci pod Tobą i nad Tobą także - bo może TV 32" nie wyniosą ale
wszystko inne - czemu nie ?) to sens drzwi klasy C drastycznie spada....
chyba że 600-1000PLN nie stanowi dla Ciebie różnicy
w domku wszystkie inne otwory umożliwiające przeciśnięcie się człowiekowi
(nawet małemu...) powinny być zabezpieczone w ten sam sposób....
w bloku nie ma to jak czujni sąsiedzi... a i drzwi conajmniej wzmocnione się
przydadzą (żeby wywo ływaly hałas przy próbie sforsowania)

rokko

5. Data: 2005-11-13 12:19:46

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanawiam sie nad wstawieniem drzwi antywłamaniowych
> zastanawiam sie nad gerda.. ale nie wiem sam
swego czasu czytalem na forum Muratora wiele zlych opinii o drzwiach marki
Gerda - jakosc wykonania i autoryzowane firmy montujace nie prezentuja sie
najlepiej

> jakie sa konkretnie marki na rynku drzwia antywłamaniowych?
jest dużo

> ps czy w tym roku mozna odliczyc drzwi antywlamaniowe?
można

Jest jeszcze WITEX - z blachy od konserw (wg słów mojego dostawcy drzwi)
Jeśli jestes z Wroclawia lub okolic to daj znac na prv polecę ci mojego
dostawce

JerzyR

Który napęd do bramy garażowej ?
Pytanie do zayzayera - zajmujesz się pralkami?
rosenthal
tanie zakupy
automat bramy przesuwnej - jakie przewody ?