Nawilżacz powietrza

1. Data: 2003-12-01 13:24:23

Temat: Nawilżacz powietrza
Od: Pacyko <T...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zamierzam kupić podłogę egzotyczną, co wymaga utrzymania wilgotności ok.
50% w mieszkaniu. Czy ktoś bawił się w nawilżanie; jakie urządzenie do
nawilżania sprawdza się w takich sytuacjach.

Pozdrawiam,
Pacyk

1. Data: 2003-12-01 14:09:00

Temat: Re: Nawilżacz powietrza
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś bawił się w nawilżanie; jakie urządzenie do
> nawilżania sprawdza się w takich sytuacjach.

Sprawdź archiwum grupy www.google.pl ->grupy dyskusyjne -> zaawansowane
wyszukiwanie w grupach dyskusyjnych, temat nawilżaczy przewijał się
wielokrotnie.

Zwykle przeważał pogląd, że najlepiej kupić nawilżacz ultradźwiękowy za >
400,00 zł.

> Zamierzam kupić podłogę egzotyczną, co wymaga utrzymania wilgotności
> ok. 50% w mieszkaniu.

A tak na marginesie z jakiego drewna jest ta podłoga i w jakiej formie
tzn. deski, panele ?

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-12-01 14:57:17

Od: Pacyko <T...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak na marginesie z jakiego drewna jest ta podłoga i w jakiej formie
> tzn. deski, panele ?

Po dłuuuuugiej analizie .... wybrałem Deskę Parkietową BADI

Pozdrawiam,
Pacyk

1. Data: 2003-12-02 06:40:31

Od: "523" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepsze nawilżanie to ... Twoje pranie
Żaden nawilżacz nie pozwoli na 50% wilgotności przy odpowiedniej wentylacji
pomieszczeń.
Chyba, że ... nie będzie wentylacji ale wtedy konserwa.
Proponuje zaplanować miejsce szczególnie pogdrzane na podłodze gdzie będzie
stał duży kwiat. Dać mu porządny spodek i wlać wodę. Najtaniej i
najefektywniej. Jedynie kwiatka szkoda. Ale może być to jakaś ozdobna
atrapa. Koszty prądu nawilżaczy we wszystkich pomieszczeniach nie są małe.
Trzeba liczyć od 10W do 30W na jeden nawilżacz.

1. Data: 2003-12-02 13:30:54

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

523 wrote:
> [...]
> Proponuje zaplanować miejsce szczególnie pogdrzane na podłodze gdzie będzie
> stał duży kwiat. Dać mu porządny spodek i wlać wodę.
Nie zgodze sie z Toba. Mam w domu sporo (co najmniej 40) roslin, w tym
co najmnije polowa to naprawde duze okazy. Powietrze bylo suche jak
pieprz :( Nie pomagaly zawieszone na wszystkich grzejnikach
"poidelka", mokre reczniki itp. Nawilzacz ultradzwiekowy rozwiazal
problem. Dodam, ze mam praktycznie prawie caly czas otwarte okna, a mimo
to nawilzacz daje rade utrzymac odpowiednia wilgotnosc (czuje to i moje
egzotyczne rosliny, ktore pozakwitaly po raz pierwszy, gyd przybyl
nawilzacz). Co ciekawsze, nawet jesli stoi caly czas w jednym
pomieszczeniu, w calym mieszkaniu wilgotnosc jest wyzsza.
Prawda jest, ze eksploatacja jest dosc kosztowna (energia, filtry, w
moim przypadku dodatkowo woda destylowana), ale przciez zawsze wybierasz
jakies optimum (mozna nie uzywac pralki w ramach oszczednosci i
"katowac" swoj kregoslup piorac wszystko w reku). Do dzis uwazam, ze
mimo ceny nawilzacza i jego dosc kosztownej eksploatacji, byl to jak na
razie jeden z najbardziej udanych zakupow, jesli chodzi o wyposazenie
h-ty :)

Pozdrawiam,
robal.

agdrtv.com
jaka lodowka wolnostojaca - inox
okap kominowy - zamknięty obieg?
Mikołaki i gwiadka
Ariston ATD 104 lub Elektrolux EWT 811 czy EWT 1050