Nawoluje

1. Data: 2005-05-05 13:50:27

Temat: Re: Nawoluje
Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot!" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
news:e9q4jeku3noq$.dlg@gnoj.pl...

> Jak widzę nic o tym nie wiesz, jeśli chcesz, żebym zmienił zdanie, to
opisz
> mi jak dzielimy przeklinających, bluzgających, i dlatego jedną z grup
które
> bluzgają i przeklinają tworzą bardzo inteligentni i mądrzy ludzie.
>
> Jacek Kaczmarski - Pornograf | mogę przesłąć ci to na maila.
>
> --
> To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.
>
> GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
> Skype - fioletowy_kot | alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj

Kaczmarskiego znam, zanim się urodziłeś :-))
To straszne? Nie?

Widzisz, były lata, że żaden neuron nam nie umknął.
Są lata, że, nie tyle, umyka, ale jak duch_ptak,_motyl,
przefruwasz nad oczywistościami.

Ja wiem, że dorosły to paskudna rzecz_zgred_maruder_"wszystko wiedzący"
etc.
Ale jak nie, jak tak?
Po Chiny ludowe się uczysz?

Nie ucz się!
I przetrwaj.

Mówię to moim drzewom. A one usychają.

Popatrz na moją tragedię.
Zrozumiałem, że trzeba wyhodować Bonsai.
Wziąłem roślinki wszelkiej maści. W glebę wsadziłem.
A ten usycha. A tamten jakiś krzywy.....

Zapomniałem.
Iż wsadza się (wysadza się) roślinki kiedy chcą,
Iż minimum, które się daje, jako niezbędne,
będzie kiełkować_lub nie, podane źle.

Heh, straszne jest życie staruszka :-))

No tak...
My tu mężczyźni myślimy, a ktoś się chce poprzytulkać :-))
Głodomór?
Śpioszek?
Srachliwiec?

Poczytaj Bajki, bo jak ubrać nie ubierające się?

Pamiętam, a nawet nie muszę wymyślać, swe życie.
Chcesz mieć takie?

ett

1. Data: 2005-05-05 13:58:54

Od: " ziemiomorze" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@g...pl> napisał(a):
> Dzień haloduszki, czy dzień bluzgacza, to to samo.

Co to 'dzien haloduszki'? Bo nie wiem.

> Uważam, że wyodrębnienie pokoju do bluzgania, alt - to może nie głupi
> pomysł.

Glupi raczej.
W bluzganiu najfajniejsza jest mozliwosc lamania norm; w pokoju dla bluzgaczy
wlasnie bluzganie jest norma, czyli cala przyjemnosc odpada, pozostaje
uciazliwy obowiazek (no, moze jeszcze miejsce dla kreatywnosci, ale znowu - w
krepujacych, bluzniaczych ramach).

1. Data: 2005-05-05 14:09:14

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ziemiomorze napisał(a):
> [...]
> uciazliwy obowiazek (no, moze jeszcze miejsce dla kreatywnosci, ale znowu - w
Wiesz co ci powiem? Pierdolisz jak potluczony - zgadzam sie, ze w
Bluzganiu chodzi o lamanie pewnych konwenansow, ale nie wypowiadaj sie o
grupie o ktorej nie masz bladego pojecia - alt.pl.zbluzgaj to nie jest
banda idiotow, ktorzy bluzgaja po to, zeby tylko bluzgac. Tam tocza sie
takze normalne dyskusje, a ta grupa ma swoj klimat i to dosc
specyficzny. Kazdy wie dlaczego i po co bluzga...

Pzdr,
HS.

--
"Hardy...jakbyś Ty tak kurna robił dobrych uczynków co postów pisał...to
by z ciebie był wspaniały człowiek!" (c) Robercisz

1. Data: 2005-05-05 14:30:12

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz rację :-)
ett

1. Data: 2005-05-05 14:30:48

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz rację.
ett

1. Data: 2005-05-05 14:31:06

Od: " ziemiomorze" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler <j...@c...pl> napisał(a):
> [...]
> grupie o ktorej nie masz bladego pojecia - alt.pl.zbluzgaj to nie jest
> banda idiotow, ktorzy bluzgaja po to, zeby tylko bluzgac.

Nigdzie nie napisalam, ze jestescie 'banda idiotow', ale to ciekawe, ze
uzyles tego akurat sforumulowania w stosunku do siebie i kolegow z grupy.

1. Data: 2005-05-05 14:38:32

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ziemiomorze napisał(a):
> Nigdzie nie napisalam, ze jestescie 'banda idiotow', ale to ciekawe, ze
> uzyles tego akurat sforumulowania w stosunku do siebie i kolegow z grupy.
Uzylem tych slow, bo wiele osob tak wlasnie mysli i to pomimo tego, ze
wcale nigdy jej uwazniej nie przegladali.

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-05-05 14:44:03

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> Pokladam w was wiare bracia i siostry, wierze ze wspolna sila mozemy tego
> dokonac!!
Teraz pytanie: Po co?

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-05-05 16:30:43

Od: Tomi <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> Nawoluje was moi drodzy abysmy zaprzestali gnojenia innych, skonczmy z
> bluzgami, skonczmy z ponizaniem. Niechaj miesiac maj bedzie miesiacem bez
> wulgaryzmow.

Jesteś przewodniczącą dresiarskiego społeczeństwa?

1. Data: 2005-05-05 16:48:17

Od: " himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler <j...@c...pl> napisał(a):

> Teraz pytanie: Po co?

jako dobra chrzescijanka wiem ze bluzganie jest grzechem, namawiam was do
dobrego, zalezy mi na waszych duszach.

życie jest piękne, gdy żyć się umie...
To moj wlasny watek
enneagram