Nawróblanie

1. Data: 2018-03-01 21:55:02

Temat: Nawróblanie
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usłyszałem dziś że w Poznaniu jest wróbloficyt
i mają w tym roku montować kilkadziesiąt budek lęgowych.
Ponoć przez ostatnie 40 lat znikło 80% wróbli.
Jak to jest w innych częściach kraju?

L.

2. Data: 2018-03-01 22:13:45

Temat: Re: Nawróblanie
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty pisze:

> Usłyszałem dziś że w Poznaniu jest wróbloficyt
> i mają w tym roku montować kilkadziesiąt budek lęgowych.

No a pisali, że "nikt nie popiera wróbelka".

> Ponoć przez ostatnie 40 lat znikło 80% wróbli.
> Jak to jest w innych częściach kraju?

We Warszawie przez czas jakiś było bardzo marnie,
ani jednego nie było widać. Teraz znów są i mogą
brzydką stonogę pochłaniać.

Jarek

--
...kochajcie do jasnej cholery!

3. Data: 2018-03-03 09:21:03

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2018 o 21:55, Lisciasty pisze:
> [...]
> i mają w tym roku montować kilkadziesiąt budek lęgowych.
> Ponoć przez ostatnie 40 lat znikło 80% wróbli.

U mnie, na Opolszczyźnie, wróble jedzą bez skrępowania nasiona
słonecznika, jakie podaję na parapet.
Czyli są.

Krycha.

przesypiamy mrozy