Tulipany, narcyze i przebisniegi

1. Data: 2018-02-06 14:19:10

Temat: Tulipany, narcyze i przebisniegi
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W ubiegłym tygodniu zauważyłem ze z ziemi wylazły tulipany, narcyzy i przebiśniegi
Tulipany i narcyzy ledwo wylazły ale przebiśniegi normalnie zakwitły.
Od przedwczoraj napadało śniegu jest kilka stopni(minus3) mrozu i tak ma być przez
najbliższe dni
Czy te kwiaty to już spisane na straty czy jeszcze wiosna spróbują pokazać się
światu?

2. Data: 2018-02-06 14:41:09

Temat: Re: Tulipany, narcyze i przebisniegi
Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

>W ubiegłym tygodniu zauważyłem ze z ziemi wylazły tulipany,
u mnie przeciwnie nic nie wylazlo. za to dwa dni temu widzialem ogromny
klucz gesi, lecialy rowno na poludnie.
moze to w zwiazku z tymi teraz mrozami?
a moze spodziewaja sie dluzszego mrozenia?

3. Data: 2018-02-06 15:42:47

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Kris napisał:

> [...]
> stopni(minus3) mrozu i tak ma być przez najbliższe dni Czy te
> kwiaty to już spisane na straty czy jeszcze wiosna spróbują pokazać

Ten mój hiacynt, co o nim pisałem na Wigilię, zakwitł w Nowy Rok.
Kwitnie dalej, choć miesiąc minął. Przy tych temperaturach wszystko
odbywa się wolniej, więc chyba długo jeszcze będzie różowy. A były
po drodze kilkustopniowe mrozy, był śnieg. Nie wiedziałem, że mu
to nie szkodzi (nieco zwiodczała mu łodyga, ale daje radę). On
chyba też nie wiedział, bo tacy jak on kwitną zwykle w kwietniu.

--
Jarek

4. Data: 2018-02-06 22:28:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.02.2018 o 14:19, Kris pisze:
> [...]
najbliższe dni
> Czy te kwiaty to już spisane na straty czy jeszcze wiosna spróbują pokazać się

Nie wiem, co z tymi przebiśniegami, pewnie dadzą sobie radę, ale co do
reszty, czyli tulipany, hiacynty, narcyzy - te u mnie co roku mniej
więcej w styczniu zaczynają wyłazić, a potem dłuuuugo rosną, czekając na
odpowiedni moment do zakwitnięcia. W tej chwili tulipany mają u mnie
około 5-7cm. Zakwitną pewnie jak zwykle na początku marca.

Ewa

5. Data: 2018-02-07 10:32:21

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

ZwioTczałam, gdy to przeczytałam.

6. Data: 2018-02-09 09:12:13

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

U mnie kwitnie pięć hiacyntów. Na oknie ?

Grupa jeszcze śpi zimowo?
"Drzewo tlenowe", ktoś może próbował?
Niespodzianka
Uploads - What is wrong with Easynews