Nedzna kopia czlowieka

1. Data: 2002-06-23 13:31:43

Temat: Nedzna kopia czlowieka
Od: "Dj. Bushman" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Mam problem z bratem. Nie potrafie go zrozumiec i bardzo sie denerwuje, gdyz
on probuje we wszystkim upodobnic sie do mnie. To taki palant, ze szok, ale
zostawmy to w spokoju.

Najbardziej wkurza mnie jego brak wlasnych zainteresowan i kopiowanie ich
odemnie. Gdy zaczalem programowac(bo taka jest moja pasja zyciowa) jego
ulubionym zajeciem stalo sie... no wlasnie? Wiecie co? Oczywiscie
programowanie(!!!). Posiadam tez swoja strone i ja tez chcial skopiowac, ale
nie udalo sie, bo chcial pojsc w moje slady i zrobic cos w stylu mojego
serwisu(www.ps.nq.pl), ale na szczescie mu sie nie udalo, bo to jeden z
najwiekszych(nie chwalac sie) serwisow programistycznych w Polsce. Ale i tak
zrobil swoja strone. Najbardziej jednak wkurzylo mnie to, gdy postanowilem
tworzyc muzyke Techno. Zaraz gdy zrobilem pare utworow on natychmiast
zainstalowal taki sam progrm do tworzenia muzy i postanowil tworzyc(!!!).
Szlag mnie juz trafia, gdy widze tego niesamodzielnego barana, ktory nie
moze znalezc wlasnych zainteresowa!

Co zrobic, aby tego nie robil(tzn. nie kopiowal mnie we wszystkim co robie)?
Zaczalem go wyzywac, ze jest nedzna podszewka czlowieka i marna kopia mnie,
ale to do niego nie dociera.

Pzdr,
dj.

--
Jedyne głupie pytania to te, których nie zadajesz.

1. Data: 2002-06-24 04:58:54

Temat: Re: Nedzna kopia czlowieka
Od: "Witold" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dj. Bushman" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z bratem. Nie potrafie go zrozumiec i bardzo sie denerwuje,
gdyz
> on probuje we wszystkim upodobnic sie do mnie.

Że brat (lub ktokolwiek) stara się równać do lepszych, albo po prostu nie ma
sprecyzowanych jeszcze własnych zainteresowań i pasji, to się specjalnie nie
dziwię. Natomiast czemu Ciebie aż tak to porusza, to już zrozumieć jest mi
trudniej. Co złego Ci to robi?

--
Serdeczne pozdrowienia,
Witek

1. Data: 2002-06-24 13:42:29

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witold" <B...@i...pl> napisał w wiadomości
..

> [...]
specjalnie nie
> dziwię. Natomiast czemu Ciebie aż tak to porusza, to już zrozumieć

Może uczeń zaczyna przerastać mistrza?

Krzysztof

1. Data: 2002-06-24 15:01:28

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Dj. Bushman"

> Mam problem z bratem.
A mnie sie wydaje,ze to on ma...
Kaska

1. Data: 2002-06-26 19:59:54

Od: <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz cie cieszyc ze masz mlodszego brata ktory kiedys pojdzie w twoje
slady, no chyba ze ten brat przyprawi cie o kompleksy. Musisz czuc sie
zagrozony.
Nie slyszalem wczesniej o tym serwisie (tym podanym przez ciebie), a widzialem
wiele lepszych witryn zwiazanych z programowaniem, zwlaszcza w C++. Duze i
profesjonalne serwisy tworzone sa przez kilka osob, a nie jedna. Zainteresowala
mnie ta wypowiedz poniewaz sam jestem programista (czasami udzielam sie na
najwiekszych polskich grupach dyskusyjnych poswieconych programowaniu,
zwlaszcza C++ np. pl.comp.lang.c)
To moje hobby. Rzadko widuje sie programistow zajmujacych sie muzyka. Moze
pochwalisz sie jakims dzielem (nie chodzi o muzyczne, poniewaz to mnie nie
interesuje, a zwlaszcza techno - wole bardziej zywiolowa muzyke).
Zastanawiam sie jak wy wytrzymujecie w jednym domu, skoro wzbudza w tobie tyle
emocji.

1. Data: 2002-06-27 09:37:35

Od: "Piotr" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Szlag mnie juz trafia, gdy widze tego niesamodzielnego barana, ktory nie

morderstwo na uniwersytecie i pomoc psychologiczna
kto mi w tym pomoze ?
Miłość?
KOLORY?
O Zosi Nasturskiej (bylo: To juz koniec....)