Pedofilia. Prosba o pomoc.

1. Data: 2002-06-24 10:54:32

Temat: Pedofilia. Prosba o pomoc.
Od: "Peter Cholet" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktos z uzytkownikow moze mi pomoc? Poszukuje osoby z pelnym dostepem
do archiwum Gazety Wyborczej. Jestem studentem psychologii i chcialbym
znalezc archiwalne artykuly zwiazane z Pedofilia, Internetem oraz Grupami
Dyskusyjnymi. Pamietam, ze okolo dwoch lat temu ktos z GW rozpetal burze
wokol tematu pornografii dzieciecej na Grupach Dyskusyjnych. Moze ktos
pamieta autora artykulu?
Bylbym wdzieczny gdyby ktos zyczliwy przeslal mi na adres s...@g...pl
artykuly z GW z tym zwiazane.

Pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2002-06-24 12:20:01

Temat: Re: Pedofilia. Prosba o pomoc.
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Jun 2002, Peter Cholet wrote:

> Bylbym wdzieczny gdyby ktos zyczliwy przeslal mi na adres s...@g...pl
> artykuly z GW z tym zwiazane.

tak wydawaloby sie, ze te pytanie nalezy kierowac - do zrodla
- czyli Gazety Wyborczej. Przypuszczam, ze nie wyrzucaja archiwalnych
tytulow

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

1. Data: 2002-06-24 15:20:08

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

A nie lepiej byłoby napisać do redakcji GW?
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem, seksistą i heretykiem.:-)))

Nedzna kopia czlowieka
morderstwo na uniwersytecie i pomoc psychologiczna
kto mi w tym pomoze ?
Miłość?
KOLORY?