Nerwica lękowa

351. Data: 2010-05-14 00:43:31

Temat: Re: Nerwica lękowa
Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hshrlr$qi4$35@node1.news.atman.pl...

> Historia cała na dzieciakach jest. A dzisiaj odebrałam wyniki dla
> zerówkowiczów, Michał jest ponad przeciętną, czyta, pisze, pani pod
> wrażeniem. Dzieci w klasie jest 7.

> Dobrze, ze nie dr Penetrator ;)

Albo dr Midnight-Intruder

352. Data: 2010-05-14 05:26:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał:

> Albo dr Midnight-Intruder

Noon!

--
Pozdrawiam - Aicha

353. Data: 2010-05-14 06:28:40

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Pamietam, ze ciagle ktos cos mial do tych moich emotek. Ze niby nie umiem
> przywalic bez emotek. Tyle, ze wiekszosc rzeczy pisalam zartem, a jak
> rzeczywiscie chcialam przywalic, to bez emotek bylo, b tchorzem nei
> jestem, zeby sie wtedy za emotkami chowac. A teraz nie ma ich prawie wcale
> i ciagle plonki dostaje...

Brak emotek daje znakomite możliwości interpretacyjne.

Qra, żarcikowo

354. Data: 2010-05-14 06:30:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" napisał:

> Zgadza cię, czarę fochów ;-)

Czarę plonków.

--
Pozdrawiam - Aicha

355. Data: 2010-05-14 06:31:04

Od: "E.W." <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-13 22:00, Piotr pisze:

> No wiesz, rak to nie to samo co nerwica i ma trochę inną genezę.
> Owszem, może być wynikiem własnego zaniedbania i wtedy będzie podobny,
> ale też może powstać w sposób nie do skontrolowania.
> Jeśli przyjdę do lekarza z rakiem jarając 3 paczki papierosów dziennie
> to z pewnością zasłużę na jego pogardę za sabotaż na własnym organizmie.
> Twoje porównanie jest co najmniej niestosowne i świadczy o kompletnym
> braku jakiegoś pomyślenia.
> Co jest irytujące.

Nie mialam wpływu na życiowe sytuacje, w których niegdyś się znalazłam,
a które spowodowały to co spowodowały.

E.W.

356. Data: 2010-05-14 06:31:46

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> No ja nie dam rady wszystkich. Skrypta napiszcie, ludzie! ;)

Albo wróci pomysł, by się wszyscy przenic(k)owali.

Qra

357. Data: 2010-05-14 06:32:48

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie znów żółte <z...@o...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> W ramach wyjątkowego okrucieństwa, z czystej zemsty, cytuję tę treść, by
> dotarła do Endera ... ;)
>
> O pardon, pierdolłem się.

Masz i doceń:
:-D

Qra

358. Data: 2010-05-14 06:34:56

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Już tylko ja ;) I też pewnie niezbyt długo. Zresztą, płakać nie będę, bo
> to mnie zwolni od konieczności samodzielnego, powtórnego zresztą podjęcia
> tej decyzji :)

IMO Redi prędko się nie podda. Parę nowych okołożółtych określeń sama mu
mogę podrzucić.

Qra

359. Data: 2010-05-14 06:34:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Albo wróci pomysł, by się wszyscy przenic(k)owali.

Ale będzie do tego legenda?

--
Pozdrawiam - Aicha

360. Data: 2010-05-14 06:36:32

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Eduś nie masz jaj, żeby mi odpisywać. Inżynierze, który nie z
> przymiotnikami pisze rozłącznie.

W ogóle pisowania łączna partykuł u niego leży. Może przez ten
_przymus_łączności_

Qra

MYDŁO W ZALOBIE
ZABAWA... OD NOWA?!