Nescafe (Krups) Dolce Gusto - ma juz ktos?

1. Data: 2008-10-23 14:17:52

Temat: Nescafe (Krups) Dolce Gusto - ma juz ktos?
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos z grupowiczow mial juz moze kontakt z Nescafe (Krups) Dolce
Gusto?

Jak sie spisuje? Jak wyglada sprawa dostepnosci wkladow?
Z tego co widze na www zestaw 16 kaw jest po 20 zl.

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2008-10-23 14:23:58

Temat: Re: Nescafe (Krups) Dolce Gusto - ma juz ktos?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam od roku - a co?
JaC

-----

3. Data: 2008-10-23 19:04:56

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sie spisuje? Jak wyglada sprawa dostepnosci wkladow?
> Z tego co widze na www zestaw 16 kaw jest po 20 zl.

"Podpinam" sie do pytania (choc bardziej przemawia do mnie
propozycja Tchibo). Jak konserwacja (koszty i skomplikowanie)?
Czy rzeczywiscie prosta i "ergonomiczna" obsluga?
Jak serwis?

Pozdrawiam emarcin

4. Data: 2008-10-23 22:31:14

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 16:23, " 666" <u...@w...eu> wrote:
> Mam od roku - a co?

I jak sie Tobie spisuje? Dobra kawa z tych wkladow jest?

Pozdrawiam
Rafal

5. Data: 2008-10-24 06:51:42

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ładna ta kawa jest :-)

Jak sam sobie zrobię, to nie bardzo smakuje, ale jeśli ukochana zrobi, to tak ;-)

Mnie trudno jest uchwycić idealną proporcję mleka i kawy, zresztą na opakowaniach
nawet nie było szczegółowego info, teraz chyba już
drukują na kartonowym pudełku dokładnie mililitry (nie do zapamiętania, bo dla
każdego rodzaju kawy inaczej) - rozwiązaniem może być
dedykowana szklanka, bo inaczej imho nie masz szansy utrafić, ale menzurką kawę pić?

Pytanie z czym porównujesz - zwykle robię kawę z mlekiem czy cappucino z "normalnego"
wybajerowanego ekspresu za 6* tyle, a o dolce
gusto przypominamy sobie, gdy prawdziwe mleko od krowy się skończy i zostają
kapsułki.

No i czekolada na gorąco jest dla dzieci - to wazne przy rodzinie.

Najlepiej wyrzucać zużute wkłady od razu do śmieci - zostaje w nich woda i potrafią
zapleśnieć w pojemniku (zapominalskim).

2,50 za kawę to drogo...

-----

6. Data: 2008-10-24 06:53:00

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Prosta jak budowa cepa.
Tylko trzeba mieć menzurkę w oku albo kreski namalować na szklance ;-))
JaC

-----

7. Data: 2008-10-26 18:10:46

Od: "Cam" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Tez ostatnio mysle nad zakupem takiego ekspresu ale firmy tchibo
http://www.tchibo.pl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/S
tore/pl/-/PLN/TdPlShowTemplate-ShowIt;sid=2ukX8cFGsx
cX9IhCaNAdlcLZETGfSnZxTXM=?TemplateId=pl_pl_cafissim
o_subsite&source=ABE

moze ktos ma go i moze podzielic sie opinia. W tchibo kapsulki sa chyba
7.50zł za 10szt. wiec wychodzi tanie i sam ekspres jest tanszy kosztuje
299zl a w Niemczech 60euro. Zastanawiam sie tylko czy jest sens wchodzic w
kapsulki czy moze lepiej bedzie kupic zwykly ekspres. Napewno bedzie taniej
ale ile taniej?

pozdrawiam
Artur

8. Data: 2008-10-26 21:14:49

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

To cena za espresso (Tchibo ma tylko espresso).
Jak dla mnie to sens kapsułek jest wtedy, jezeli chcesz robić cappucino, cafe latte i
kakao, a nie masz
ochoty/potrzeby/okazji/warunków trzymac świeżego mleka, i nie chodzi tu o 5 ml
mleczka do kawy.
JaC

-----

9. Data: 2008-10-27 09:48:37

Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2008 22:14:49 +0100, 666 napisał(a):

> [...]
i kakao, a nie masz
> ochoty/potrzeby/okazji/warunków trzymac świeżego mleka, i nie chodzi tu o 5 ml

A to w tych kaspułkach jest też mleko???

10. Data: 2008-10-27 10:22:15

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Kulawik pisze:

> A to w tych kaspułkach jest też mleko???

mnie jakoś odstrasza ta chemiczna kawa.....

powoi robi sie jak w filmach si-fi .. weź pigułkę.... weź pigułkę ....

michał

Ubytek emalii na wannie blaszanej - czym uzupełnić?
Drewno w kominku
odkurzacz automatyczny Roomba - test [długie]
Co tej lodówce dolega?
Ustawienie pieca CO i przewozenie lodowki