Nescafe (Krups) Dolce Gusto - ma juz ktos?

11. Data: 2008-10-27 12:03:06

Temat: Re: Nescafe (Krups) Dolce Gusto - ma juz ktos?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Są dwie osobne kapsułki - jedna z mlekiem w proszku i jedna ze zmieloną kawą
ziarnistą (nie instant).
JaC

-----

12. Data: 2008-10-31 13:53:54

Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Oct 2008 11:22:15 +0100, Usrobo napisał(a):

> mnie jakoś odstrasza ta chemiczna kawa.....
>
> powoi robi sie jak w filmach si-fi .. weź pigułkę.... weź pigułkę ....

Tylko że to nie jest 'chemiczna' kawa. To po prostu drobno zmielona
hermetycznie zapakowana 'normalna' kawa.

13. Data: 2008-11-02 10:50:48

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tak, to prawda - to najprawdziwsza kawa.
JaC

-----

14. Data: 2008-11-05 02:42:42

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> Tak, to prawda - to najprawdziwsza kawa.
> JaC

Profanacja a nie kawa.
Nie macie gustu, smaku, obycia i dorabiacie ideologię.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

15. Data: 2008-11-05 02:43:19

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Są dwie osobne kapsułki - jedna z mlekiem w proszku i jedna ze zmieloną
> kawą ziarnistą (nie instant).
> JaC

Kapsułki? A nie czopki przypadkiem?

16. Data: 2008-11-05 11:47:30

Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Nov 2008 03:42:42 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

> Profanacja a nie kawa.
> Nie macie gustu, smaku, obycia i dorabiacie ideologię.

No, z tym obyciem to już przesadziłeś :-)

17. Data: 2008-11-05 11:48:24

Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Nov 2008 03:43:19 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

> Kapsułki? A nie czopki przypadkiem?

Lubisz tak czasem kawkę analnie? Ciekawe, ciekawe :-)

Ubytek emalii na wannie blaszanej - czym uzupełnić?
Drewno w kominku
odkurzacz automatyczny Roomba - test [długie]
Co tej lodówce dolega?
Ustawienie pieca CO i przewozenie lodowki