Niby banał- jak zwentylować piwnicę?

11. Data: 2014-12-31 10:18:55

Temat: Re: Niby banał- jak zwentylować piwnicę?
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 6 grudnia 2014 21:34:49 UTC+1 użytkownik Frez napisał:
> Dzięki za konstruktywne podpowiedzi !

Chyba nikt nie napisał o nawiewie, a powinien być. W tej samej ściance obok wywiewu
możesz zrobić nawiew tzw "zetką" czyli na zewnątrz będzie chwyt na poziomie gruntu
lub lekko powyżej, a wewnątrz pionowy kanał w dół - do podłogi i kolano - to nawiew.
Wywiew - taka sama "zetka" tylko z wylotem skierowanym w górę rurą na zewnątrz a wlot
pod sufitem piwnicy . Cyrkulacja powietrza powinna zachodzić samoczynnie.
Idealnie byłoby na przeciwległych ścianach nawiew i wywiew - wtedy wymiana powietrza
będzie obejmować całe pomieszczenie.

12. Data: 2015-01-05 18:27:42

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-31 o 10:18, j...@g...com pisze:

> Chyba nikt nie napisał o nawiewie, a powinien być.
Celowo o nim nie wspominałem. Myślę sobie,że nawiew to zasysanie
powietrza z domu, a konkretnie kuchni, która jest schodami bezpośrednio
połączona z piwnicą.Nie będzie skutków ubocznych?
Wiem, wiem, niezgodnie ze sztuką.

ile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ??
Ekolo!
przewiew od zamknietego okna
Ile miejsca na drzwi przesuwne szafy
Wiercenie prostopadłe w płytach meblowych