przewiew od zamknietego okna

1. Data: 2014-12-01 12:19:36

Temat: przewiew od zamknietego okna
Od: "neostradiusz" <t...@j...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blok wybudowany w 2001 roku, plastikowe okna w mieszkaniu takie jakie były
od początku, więc pewnie nienajwyższej jakości. Zrobiło się zimno na
dworze i przez zamknięte okna strasznie mi wieje, tak że nawet zasłonięta
roleta drży. Przykleiłem uszczelki, ale to niewiele pomogło, teraz wieje
jakby od szyby! Mam biurko przy oknie i czuje normalnie przeciąg!
Co zrobić i co się dzieje, okna należy wymieniać co 10 lat czy co? Gaz
między szybami wyparował?

2. Data: 2014-12-01 13:03:26

Temat: Re: przewiew od zamknietego okna
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

neostradiusz wrote:
> [...]
> pomogło, teraz wieje jakby od szyby! Mam biurko przy oknie i czuje
> normalnie przeciąg! Co zrobić i co się dzieje, okna należy wymieniać

mam coś podobnego, no może nic nie drży ale z szyby spływa zimne
powietrze i jest "cug"
w kilku szybach pojawiła się para czyli szyba zespolona się
rozszczelniła
mam nadzieję że lekarswem nie jest wymiana wkładu szyb zespolonych

3. Data: 2014-12-01 17:16:18

Od: "neostradiusz" <t...@j...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
wiadomości news:547c5911$0$21562$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
> rozszczelniła
> mam nadzieję że lekarswem nie jest wymiana wkładu szyb zespolonych

Ostatniej zimy stosowałem wałki na parapet i po mroźnej nocy miałem szron
na dolnej warstwie szyby w pokoju!
Właśnie jestem ciekaw, jak temu zapobiec i czy przyczyną jest właśnie
rozszczelnienie szyb i co można z tym zrobić, czyżby okna tak jak wszystko
we współczesnym świecie,
miałyby być poddane "planowemu starzeniu się"? 5-10 lat i do wymiany?

4. Data: 2014-12-01 23:58:31

Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2014-12-01 16:16, neostradiusz <t...@j...w.pl> wrote:

> [...]
> we współczesnym świecie,
> miałyby być poddane "planowemu starzeniu się"? 5-10 lat i do wymiany?

Jak ja pamiętam okna z tamtych czasów, to one chyba podobnie działały od
nowosći, tylko skala porównania ze starymi skrzynkowymi robiła swoje.
Chociaż brak okresowej regulacji też pewnie nie pomaga. Zastrzegam, że
temat znam tylko z perspektywy okazjonalnego gościa w takim mieszkaniu,
może ktoś bardziej oświecony wie lepiej i zechce podzielić się wiedzą.

5. Data: 2014-12-03 19:16:56

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-01 12:19, neostradiusz pisze:
> [...]
> przeciąg!
> Co zrobić i co się dzieje, okna należy wymieniać co 10 lat czy co? Gaz
Sprawdź, czy skrzydło nie opadło i rygle czasem nie przestały chwytać
zaczepy.
Nie wyobrażam sobie,żeby wiało przez szyby. Obejrzyj jeszcze uszczelki
wokół szyb, czy nie ma jakiegoś luzu

6. Data: 2014-12-06 20:31:33

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"neostradiusz" <t...@j...w.pl> napisał(a):

> [...]
>jakby od szyby! Mam biurko przy oknie i czuje normalnie przeciąg!
>Co zrobić i co się dzieje, okna należy wymieniać co 10 lat czy co? Gaz

Pewnei sie powypaczaly wzgledem siebie oscieznice i ramy okien.
Uszczelki przez to nie tworza juz ciaglosci izolacyjnej.

Ile miejsca na drzwi przesuwne szafy
Wiercenie prostopadłe w płytach meblowych
CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
Darmowy program do projektowania mebli