Darmowy program do projektowania mebli

1. Data: 2014-11-25 19:09:37

Temat: Darmowy program do projektowania mebli
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Chce coś sklecić z płyt do garderoby. Mogę z kalkulatorem i ołówkiem,
ale może skoro mamy XXI wiek... są jakies *darmowe* programy pozwalające
projektować w polskich warunkach (wymiary pły i oklein) jakies niezbyt
skomplikowane szafy? Tak wiem że jest pro100, ale nie jest za free,
chyba że wersja demo nie posiada ogracznień które mi uniemożliwoą pracę.

Z jednej strony programu chcę zaprojektować, a z drugiej wypluć
zamówienie (ile, wymiary, co oklejone itd) do stolarni.

2. Data: 2014-11-26 21:15:55

Temat: Re: Darmowy program do projektowania mebli
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z jednej strony programu chcę zaprojektować, a z drugiej wypluć
> zamówienie (ile, wymiary, co oklejone itd) do stolarni.
Był kiedyś z firmy Indeco. Fajny,legalny ale wycofali się z darmowej
dystrybucji dla osób fizycznych.
Skoro brak klucza to i ja z żalem odstawiłem na półke:-(

3. Data: 2014-11-27 10:41:40

Od: daromar <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2014 21:15:55 +0100, Frez napisał(a):

> Był kiedyś z firmy Indeco. Fajny,legalny ale wycofali się z darmowej
> dystrybucji dla osób fizycznych.
> Skoro brak klucza to i ja z żalem odstawiłem na półke:-(

BRW 3D Creator
http://www.sklepbrw.pl/brw3d.htm
rzuć okiem na to.

--
daromar

4. Data: 2014-11-28 15:55:23

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-27 10:41, daromar pisze:

> BRW 3D Creator
> http://www.sklepbrw.pl/brw3d.htm
> rzuć okiem na to.

To nie to samo. Indeco robi dokładnie to, czego potrzebuje watkotwórca

5. Data: 2014-12-04 09:13:49

Od: KiloSierra <f...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-26 21:15, Frez pisze:

> Był kiedyś z firmy Indeco. Fajny,legalny ale wycofali się z darmowej
> dystrybucji dla osób fizycznych.
> Skoro brak klucza to i ja z żalem odstawiłem na półke:-(

mozesz podac pelna nazwe tego programu???

6. Data: 2014-12-04 17:52:48

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-04 09:13, KiloSierra pisze:

> mozesz podac pelna nazwe tego programu???

Studio INDECO 2009

7. Data: 2014-12-09 10:41:15

Od: KiloSierra <f...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-04 17:52, Frez pisze:

> Studio INDECO 2009

tnx

Kominek i podczerwień
Płyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli
Dźwignie do zaworów kulowych
Maryland Judge James J. Lombardi CRAVING Young Judicial CUNT
Odszkodowanie za zalenie mieszkania