Dźwignie do zaworów kulowych

1. Data: 2014-11-23 15:20:48

Temat: Dźwignie do zaworów kulowych
Od: thin-man <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kilka lat temu spółdzielnia wymieniała zawory kulowe w pionach.
Niestety po kilku sekwencjach otwierania i zamykania ułamały się
dźwignie, wykonane z jakiegoś kiepskiego metalu.

Czy ktoś wie czy można gdzieś dokupić same dźwignie do zaworów kulowych?
Najlepiej jeśli można zamówić przez internet.

thinman

2. Data: 2014-11-23 15:25:12

Temat: Re: Dźwignie do zaworów kulowych
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

thin-man wrote:

> [...]
>
> Czy ktoś wie czy można gdzieś dokupić same dźwignie do zaworów kulowych?
> Najlepiej jeśli można zamówić przez internet.

krótkie szukanie pokazuje np.
<http://www.termgaz.pl/c.p/-zawory-kulowe-do-wody.hg
.html>

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2014-11-23 16:39:15

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

thin-man wrote:
> [...]
>
> Czy ktoś wie czy można gdzieś dokupić same dźwignie do zaworów
> kulowych? Najlepiej jeśli można zamówić przez internet.

google ci nie działa?
http://www.ferro.pl/produkt-raczki-do-zaworu-kuloweg
o-2258-RKP.html

4. Data: 2014-11-23 16:57:01

Od: thin-man <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2014 o 16:39, Jeffrey pisze:

> google ci nie działa?
> http://www.ferro.pl/produkt-raczki-do-zaworu-kuloweg
o-2258-RKP.html

Działa :-) tylko od znalezienia czegoś w katalogu do znalezienia sklepu,
który ma taką mało chodliwą i tanią rzecz w ofercie jeszcze daleka droga.

Dzięki masti sklep już znaleziony.

thinman

Maryland Judge James J. Lombardi CRAVING Young Judicial CUNT
Odszkodowanie za zalenie mieszkania
Boazeria - zrywac czy zostawic ??
Jaki czujnik dymu/gazu?
Kuchenka elektryczna - wymiana kontrolki gorąca