Boazeria - zrywac czy zostawic ??

1. Data: 2014-11-07 08:49:23

Temat: Boazeria - zrywac czy zostawic ??
Od: dziubeks <d...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam na oku dom budowany w latach 90-tych i jest w nim boazeria - bardzo
ładna. Czy jest sens ja zrywać, znajomi mowia ze jest juz nie modna, ale
gdzies czytalam ze znowu wraca na nia moda.

2. Data: 2014-11-07 09:12:54

Temat: Re: Boazeria - zrywac czy zostawic ??
Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-07 08:49, dziubeks pisze:
> Mam na oku dom budowany w latach 90-tych i jest w nim boazeria - bardzo
> ładna. Czy jest sens ja zrywać, znajomi mowia ze jest juz nie modna, ale
> gdzies czytalam ze znowu wraca na nia moda.

Nie pytaj mody, ani znajomych, tylko siebie.
Podoba się? Zostaw.
Nie? wyrzuć.
--
Bjk.

3. Data: 2014-11-07 09:59:32

Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bbjk" <a...@b...cc> napisał w wiadomości

> Nie pytaj mody, ani znajomych, tylko siebie.
> Podoba się? Zostaw.
> Nie? wyrzuć.
> --
> Bjk.

Nie jest to takie proste.
Ani w TV, ani w radiu nie było reklamy.
I co teraz zrobić ?
Jak żyć ?
Może w serialach coś zachwalali ?

4. Data: 2014-11-12 01:42:37

Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-07 09:59, Jankol pisze:
> Może w serialach coś zachwalali ?

Widziałem, że do łask powracają fototapety!

A tak poważnie, to kurwa, no, niech zerwie i jebnie panele PVC. Na pewno
będzie ładniej...

--

Jaki czujnik dymu/gazu?
Kuchenka elektryczna - wymiana kontrolki gorąca
wymiana halogenów 12V na LEDy.
Leica's Peter Reimer: Why did you hire this LOWLIFE John Taulien?
preparat do impregnacji kamienia