Kuchenka elektryczna - wymiana kontrolki gorąca

1. Data: 2014-11-05 10:33:38

Temat: Kuchenka elektryczna - wymiana kontrolki gorąca
Od: michael <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wymieniał ktoś z was żarówke - kontrolke "gorąca" w kuchence
elektrycznej ? Jedna mi się spaliła. Kuchenka to amica
Czy sa tam zwykłe żarówki do kupienia w sklepach i czy ciężko samemu to
wymienic ?

2. Data: 2014-11-05 12:28:13

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-05 10:33, michael pisze:
> [...]
> elektrycznej ? Jedna mi się spaliła. Kuchenka to amica
> Czy sa tam zwykłe żarówki do kupienia w sklepach i czy ciężko samemu to

Wow, kontrolka gorąca. Masz dzieci? Pytam poważnie.

3. Data: 2014-11-05 14:22:38

Od: michael <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wow, kontrolka gorąca. Masz dzieci? Pytam poważnie.

No tak to się nazywa
Nie

4. Data: 2014-11-05 15:09:24

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-05 14:22, michael pisze:

> No tak to się nazywa
> Nie
i po co pytałeś, będziesz teraz się tłumaczył ćwokom, tutaj sami
flachowcy, nie pogadasz.

5. Data: 2014-11-05 18:24:03

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-05 o 15:09, Dawid pisze:

> i po co pytałeś, będziesz teraz się tłumaczył ćwokom, tutaj sami
> flachowcy, nie pogadasz.

Mógł chociaż podać co to za wynalazek, bo ja mam kontrolkę ale to kurde
wyświetlacz cały jest z zegarkiem i innymi. A taką z osobną to nie
widziałem. I żeby się jeszcze spaliła, w dobie LED'ów, które to już w
radiu z 1976 roku mam.

--
Irokez

6. Data: 2014-11-05 21:01:12

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-05 o 18:24, Irokez pisze:

> [...]
> wyświetlacz cały jest z zegarkiem i innymi. A taką z osobną to nie
> widziałem. I żeby się jeszcze spaliła, w dobie LED'ów, które to już w

A może to chodzi o termoparę? Ale termopara się spaliła?

7. Data: 2014-11-06 07:40:54

Od: michael <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Podobna kuchenka do tej :

http://tnij.org/jm32nl3

I na dole po środku są 4 kropki, palą się wtedy kiedy palnik jest
jeszcze gorący i jedna nie świeci

8. Data: 2014-11-06 08:23:22

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak to się nazywa
> Nie

Ok, to możesz grzebać przy prądzie, nie masz kim się opiekować. Wymontuj
i jedź do sklepu elektronicznego i pokaż co ci trzeba. W różnych
modelach może być różnie, ja mam neonówki, ale widziałem też LEDy.

wymiana halogenów 12V na LEDy.
Leica's Peter Reimer: Why did you hire this LOWLIFE John Taulien?
preparat do impregnacji kamienia
Ile gazu wam idzie na ogrzewanie ??
piec gazowy pytanie