piec gazowy pytanie

1. Data: 2014-10-25 07:22:16

Temat: piec gazowy pytanie
Od: mirus <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie odnosnie pieca gazowego. Jak np temperatura spadnie ponizej
0 stopni to moge włączyc piec np na jeden - dwa dni, a pozniej wyłączyc
jak temperatura na bedzie ok 20 stopni ? W domu ok 16 stopni i zeby
podgrzac np do 21 ( programatorem pokojowym )?.
Czy to nie wpłynie na trwałość pieca itd? Bo jak czytałem to mowili ze
włączaja w listopadzie, wyłączaja w polowie marca.

2. Data: 2014-10-25 14:47:52

Temat: Re: piec gazowy pytanie
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 października 2014 07:22:21 UTC+2 użytkownik mirus napisał:
> [...]
> Czy to nie wpłynie na trwałość pieca itd? Bo jak czytałem to mowili ze
> włączaja w listopadzie, wyłączaja w polowie marca.

Jeśli to chodzi i temperaturę na zewnątrz to nie można. Dlatego ludzie kominki mają
bo w nich wtedy wolno palić. Jak któryś przegapi pierwsze poniżej zera stopni to dupa
zbita i do wiosny pieca gazowego nie odpala. Ja pierdolę co się dzieje. Czyżby prawda
było że na świecie ilość inteligencji jest stała ale ciągle ludzi przybywa?

3. Data: 2014-10-26 09:43:52

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 października 2014 14:47:53 UTC+2 użytkownik k...@g...com
napisał:

> Jeśli to chodzi i temperaturę na zewnątrz to nie można. Dlatego ludzie kominki mają
bo w nich wtedy wolno palić. Jak któryś przegapi pierwsze poniżej zera stopni to dupa
zbita i do wiosny pieca gazowego nie odpala.

To oczywiście zależy od warunków brzegowych, tj, wilgotności powietrza w danym dniu i
dniach następnych oraz wysokości montażu pieca gazowego. Jak wiadomo, temperatura
spada wraz ze wzrostem wysokości, więc inaczej jest gdy mamy piec w piwnicy a inaczej
jak na strychu. Jednakoż masz absolutną słuszność w propozycji kominka. Rozwiązuje
nam to też problem nadmiaru śmieci.

>Ja pierdolę co się dzieje. Czyżby prawda było że na świecie ilość inteligencji jest
stała ale ciągle ludzi przybywa?

nie da się ukryć, że ta teza (czy teoria) ma ręce i nogi

[cross] zniszczona folia dachowa
Czyszenie komina - jakie ceny
podkład pod ogrzewanie podłogowe i panele - pianka i folia czy bez folii?
Hackowanie odkurzacza
Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie