Re: piec gazowy pytanie

Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Sun, 26 Oct 2014 01:43:52 -0700 (PDT)
Subject: Re: piec gazowy pytanie
From: dsw <d...@g...com>

W dniu sobota, 25 października 2014 14:47:53 UTC+2 użytkownik k...@g...com
napisał:

> Jeśli to chodzi i temperaturę na zewnątrz to nie można. Dlatego ludzie kominki mają
bo w nich wtedy wolno palić. Jak któryś przegapi pierwsze poniżej zera stopni to dupa
zbita i do wiosny pieca gazowego nie odpala.

To oczywiście zależy od warunków brzegowych, tj, wilgotności powietrza w danym dniu i
dniach następnych oraz wysokości montażu pieca gazowego. Jak wiadomo, temperatura
spada wraz ze wzrostem wysokości, więc inaczej jest gdy mamy piec w piwnicy a inaczej
jak na strychu. Jednakoż masz absolutną słuszność w propozycji kominka. Rozwiązuje
nam to też problem nadmiaru śmieci.

>Ja pierdolę co się dzieje. Czyżby prawda było że na świecie ilość inteligencji jest
stała ale ciągle ludzi przybywa?

nie da się ukryć, że ta teza (czy teoria) ma ręce i nogi