[cross] zniszczona folia dachowa

1. Data: 2014-10-24 12:14:11

Temat: [cross] zniszczona folia dachowa
Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
http://zsyp.eu/smieci/folia_dachowa.JPG
czy istnieje jakiś sposób, żeby to naprawić?

folię można kupić, gorzej z przymocowaniem,
istnieje jakaś taśma klejąca do drewna?

można to jakoś naprawić?

2. Data: 2014-10-24 17:56:04

Temat: Re: [cross] zniszczona folia dachowa
Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-24 12:14, platformowe głupki pisze:
> [...]
> http://zsyp.eu/smieci/folia_dachowa.JPG
> czy istnieje jakiś sposób, żeby to naprawić?
>
> folię można kupić, gorzej z przymocowaniem,

Nie dasz rady.

JK

3. Data: 2014-10-24 18:26:24

Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

idź się spuszczać do europy.

4. Data: 2014-10-24 19:16:26

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://zsyp.eu/smieci/folia_dachowa.JPG
> czy istnieje jakiś sposób, żeby to naprawić?
>
> folię można kupić, gorzej z przymocowaniem,

Grupy dyskusyjne nie są od demonstrowania preferencji wyborczych. Dopóki
nie zmienisz nicka, nie będziemy Ci odpisywać. Mam nadzieję, że
większość grupy podziela moje zdanie. Nie ze względu na preferencje
wyborcze ale ze względu na zdrowy rozsądek. Nie interesuje mnie czyim
wyborcą jesteś tak, jak, mam nadzieję, Ciebie nie interesuje czyim ja
jestem wyborcą.

BTW. Przedstawiając się w sposób, w jaki się przedstawiasz, możesz
obrażać dużą ilość użytkowników usenetu. Nie miej pretensji zatem, że
niektórzy mogą odpowiadać tak, jak odpowiadają.

Pozdrawiam,
MW

5. Data: 2014-10-24 19:55:36

Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie zmienisz nicka, nie będziemy Ci odpisywać. Mam nadzieję, że
> większość grupy podziela moje zdanie. Nie ze względu na preferencje

ależ powiem Ci, że cała zjednoczona wolna europa podziela Szanownych
Państwa zdanie...

P.S.
na temat proszę...

6. Data: 2014-10-24 20:05:00

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-24 19:55, platformowe głupki pisze:

> ależ powiem Ci, że cała zjednoczona wolna europa podziela Szanownych
> Państwa zdanie...
>
> P.S.
> na temat proszę...

Spuść się korwinowi do mikke.

7. Data: 2014-10-24 20:12:43

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-24 19:16, wolim pisze:

> [...]
> obrażać dużą ilość użytkowników usenetu. Nie miej pretensji zatem, że
> niektórzy mogą odpowiadać tak, jak odpowiadają.

Tępak jest z Siedlec, korzysta z usług firmy Domtel.
Jego IP to: 85.202.105.129 - nie wiem czy to dynamiczny czy statyczny
IP, ale niedługo się dowiemy. Założenie filtra powinno być trywialne.

8. Data: 2014-10-24 21:23:24

Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

idź się spusczać w twojej europie.

9. Data: 2014-10-24 21:28:43

Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodam, że ja nie rozumiem, czemu takie ścierwa jak mandziejewicz i zemła
sadzą się do niektórych - bez wyraźnego powodu... sadzą się bo taka ich
misja... dziwne to dla mnie, ale ja nie jestem z europy...

10. Data: 2014-10-24 21:46:11

Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam jesli Ktos sie obraził

Czyszenie komina - jakie ceny
podkład pod ogrzewanie podłogowe i panele - pianka i folia czy bez folii?
Hackowanie odkurzacza
Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie
czujnik dwutlenku węgla - gdzie zamocowac