Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie

1. Data: 2014-10-14 14:57:45

Temat: Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie
Od: aga <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jakie ciśnienie powinno być w zbiorniku wyrównawczym
CO - piec gazowy

2. Data: 2014-10-14 20:44:56

Temat: Re: Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie
Od: mkonst <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.10.14 14:57, aga pisze:
> Jakie ciśnienie powinno być w zbiorniku wyrównawczym
> CO - piec gazowy

Takie jakie jest podane w instrukcji danego kotła np. u mnie w Termecie
jest 0,8 bara
--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

3. Data: 2014-10-15 10:30:49

Od: aga <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Takie jakie jest podane w instrukcji danego kotła np. u mnie w Termecie
> jest 0,8 bara

Mam piec gazowy wolf
a na zbiorniczku wyrównawczym mam 2 wkazówki, czarna - wskazuje na 0,5
bara, czerwona na 1,4

Czy to jest dobrze ?

4. Data: 2014-10-15 12:27:33

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 10:30:49 UTC+2 użytkownik aga napisał:

> Mam piec gazowy wolf
>
> a na zbiorniczku wyr�wnawczym mam 2 wkaz�wki, czarna - wskazuje na 0,5
>
> bara, czerwona na 1,4
>

> Czy to jest dobrze ?

Nie wierzę że w instrukcji nie napisali.

5. Data: 2014-10-15 18:05:13

Od: aga <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-15 12:27, k...@g...com pisze:

> Nie wierzę że w instrukcji nie napisali.

Akurat nie mam instrukcji :(

6. Data: 2014-10-15 18:33:06

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 18:05:13 UTC+2 użytkownik aga napisał:

> Akurat nie mam instrukcji :(

na pewno jest w necie, wystarczy poszukać.

7. Data: 2014-10-15 18:43:59

Od: aga <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

> na pewno jest w necie, wystarczy poszukać.

o taki ten piec

http://tnijurl.com/f75764b142bc/

WOLF TYP R11

nie moge znalezc instrukcji :(

słyszałam że trzeba dobić wodę w zbiorniku wyrównawczym jak za małe
cisnienie, ale nie wiem jak,..ehh

8. Data: 2014-10-15 20:20:48

Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:543ea450$0$12632$65785112@news.neostrada.pl,
*aga* <a...@n...eu> typed:

Szukalas? http://bit.ly/ZEffm0

> słyszałam że trzeba dobić wodę w zbiorniku wyrównawczym jak za małe
> cisnienie, ale nie wiem jak,..ehh

Za male, masz podane jak to zrobic.
Jesli sama nie potrafisz, popros kolege.

9. Data: 2014-10-16 07:39:03

Od: aga <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Szukalas? http://bit.ly/ZEffm0

> Za male, masz podane jak to zrobic.
> Jesli sama nie potrafisz, popros kolege.

Szukałam ale nie mogę znaleźć, możesz podać linka ?

10. Data: 2015-01-02 00:48:36

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora