Ile gazu wam idzie na ogrzewanie ??

1. Data: 2014-10-27 06:57:25

Temat: Ile gazu wam idzie na ogrzewanie ??
Od: michael <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ile gazu zuzywacie miesiecznie do ogrzewania domu ??
I jaki metraż domu i oczywiscie jaka macie temperature

2. Data: 2014-10-28 21:13:32

Temat: Re: Ile gazu wam idzie na ogrzewanie ??
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-27 o 06:57, michael pisze:
> Ile gazu zuzywacie miesiecznie do ogrzewania domu ??
> I jaki metraż domu i oczywiscie jaka macie temperature

Jeszcze dopytaj, gdzie mieszkacie, jaka izolacja, z jakiego materiału
budowa, ile okiem o jakiej powierzchni, ile pięter, jaki dach i strych.
Bez tego nie ma nawet co porównywać.

3. Data: 2014-10-29 17:43:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-27 06:57, obywatel michael uprzejmie donosi:
> Ile gazu zuzywacie miesiecznie do ogrzewania domu ??
> I jaki metraż domu i oczywiscie jaka macie temperature

1999,99 pln.

4. Data: 2014-10-30 22:37:00

Od: ".:Arur:." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Oct 2014 06:57:25 +0100, michael napisał(a):

> Ile gazu zuzywacie miesiecznie do ogrzewania domu ??
> I jaki metraż domu i oczywiscie jaka macie temperature

Zacytuje kolegę podobne pytanie:
-Ile pali Twoje auto??
- Tyle ile wleje....
--
.:Artur:.

piec gazowy pytanie
[cross] zniszczona folia dachowa
Czyszenie komina - jakie ceny
podkład pod ogrzewanie podłogowe i panele - pianka i folia czy bez folii?
Hackowanie odkurzacza