NicerDicer Plus - warto kupić?

11. Data: 2012-12-23 15:58:01

Temat: Re: NicerDicer Plus - warto kupić?
Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E.Z." <E.Z.@..com> napisał w wiadomości
news:50d6f285$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
> Sprawą nadrzędną jest przydatność takiego urządzenia,
> jego niezawodność.
> Jeśli okazałoby się, że bardzo szybko się tępi lub łamie,
> to nawet 20 zł nie warto wydać.
> Stąd moje pytanie do użytkowników, ale tacy się nie
> odezwali.
> Trzeba także pamiętać o kosztach przesyłki.

podajesz przykład z kosmiczną ceną
więc wszyscy się na niej skupili

erator/

12. Data: 2012-12-23 16:13:51

Od: "E.Z." <E.Z.@..com> szukaj wiadomości tego autora

> podajesz przykład z kosmiczną ceną
> więc wszyscy się na niej skupili

Podałem cenę w markecie TV dla skojarzenia o co mi chodzi.
Nie wziąłem pod uwagę, że w tym kraju cena zawsze jest
najważniejsza.

Nieważne za ile to kupię. Chodzi o to czy w ogóle jest to
coś warte.

Pozdrawiam
E.Z.

13. Data: 2012-12-23 16:31:12

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najważniejsza.
>
> Nieważne za ile to kupię. Chodzi o to czy w ogóle jest to
------------------------------

IMHO nie jest. Mam coś takiego. Leży gdzieś w kącie ma działce i zagraca.
Jeśli interesują Cię szczegóły, musisz trochę poczekać, bo przygotowania do
świąt są dosyć absorbujące i czasochłonne :)

Pozdrawiam,
JBP

14. Data: 2012-12-23 18:45:26

Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E.Z." <E.Z.@..com> napisał w wiadomości

> Nieważne za ile to kupię. Chodzi o to czy w ogóle jest to
> coś warte.

Cena jest bardzo istotna. W zależności od oczekiwań, "coś" może być ten
wynalazek warty. Na pewno nie tyle ile podałeś i byłeś gotowy zapłacić.
Jeśli nagminnie kroisz w kostkę ugotowane jajka lub gotowane kartofle,
ewentualnie przejrzałe jabłka lub Twoją pasją jest krojenie warzyw na
plasterki, a krojenie nożem powoduje u Ciebie rozległe obrażenia, to być
może te kilkadziesiąt złotych warto wydać.
Jeśli uwierzyłeś reklamie i oczekujesz, że będzie działało tak jak pokazują
w tv, czyli świeże (twarde) jabłka czy kartofle rozpadają się na kostkę przy
dotknięciu wieczkiem, to nie warte jest nawet 5zł...

Idź do jakiegoś marketu, przejdź się na dział z gratami kuchennymi i kup
taką szatkownicę jako pojedyńczy przyrząd:
http://nomart.pl/art/allegro/862.jpg
Potem spróbuj pokroić tym twarde jabłko czy ziemniaka i sam będziesz
wiedział jaki sens ma ta zabawka.

15. Data: 2012-12-24 07:43:07

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:kb7jgb$s38$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
> http://nomart.pl/art/allegro/862.jpg
> Potem spróbuj pokroić tym twarde jabłko czy ziemniaka i sam będziesz

tak to chyba tylko gniotą aniżeli tną

żeby te ostrza sie poruszały/cięły chociaż o milimetr
jedne byłyby trochę wyżej od drugich, miejsce na poruszanie

erator/

kran rozbieralny czy nie?
ktory materac brac?
Do czego nie klei sie silikon