zarówki minutówki - sa takie?

1. Data: 2012-12-23 11:46:33

Temat: zarówki minutówki - sa takie?
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieją takie zarówki, które same wylaczaja sie po jakims czasie, np. po jednej
minucie?

Jako panaceum na wciaz nie wylaczane swiatlo w pomieszczeniu przejsciowym, w ktorym
nikt nie przebywa, ale tez nikt nie gasi swiatla - czy jest taka np. zarowka, ktora
bedzie swiecic sie tylko przez minute, a pozniej zgasnie?

W budynkach na klatkach schodowych sa takie automaty, ale nie chce i nie mam
mozliwosci ingerowac w sciane, ani instalowac jakis urzadzen - stad pomysl, czy sa
moze takie zarowki, co wylacza sie po minucie lub innym zblizonym czasie?

Pozdrawiam
(ja jestem ona)

2. Data: 2012-12-23 19:06:52

Temat: Re: zarówki minutówki - sa takie?
Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-23 12:46, k...@g...com pisze:
> [...]
moze takie zarowki, co wylacza sie po minucie lub innym zblizonym czasie?

http://allegro.pl/gniazdo-zarowki-sensor-ruchu-czujn
ik-zmierzchu-e27-i2860532856.html

(pierwsza aukcja z allegro).

P.

3. Data: 2012-12-23 19:55:19

Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...org> napisał w
wiadomości news:kb7kod$7pl$1@adenine.netfront.net...

> http://allegro.pl/gniazdo-zarowki-sensor-ruchu-czujn
ik-zmierzchu-e27-i2860532856.html

> (pierwsza aukcja z allegro).

U mnie w korytarzu świetnie to się sprawuje:
http://allegro.pl/czujnik-ruchu-do-led-ledow-oswietl
enie-ledowe-ek-i2883013855.html

4. Data: 2012-12-24 08:03:32

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:kb7njc$fi$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
> wiadomości news:kb7kod$7pl$1@adenine.netfront.net...

ik-zmierzchu-e27-i2860532856.html

> U mnie w korytarzu świetnie to się sprawuje:

dobre jak ktoś ma prosty korytarz
ja mam L

erator/

5. Data: 2012-12-28 13:04:36

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> nie mam mozliwosci ingerowac w sciane, ani instalowac jakis urzadzen
> - stad pomysl, czy sa moze takie zarowki, co wylacza sie po minucie

normalnie zainstalowałbym automat schodowy, koszt to wymiana
wyłączników i automat a ingerować trzeba tylko w połączenia a nie w
ścianę

a i jeszcze trzeba zainwestować w elektryka bo sam tego nie zrobisz

jeffrey

6. Data: 2012-12-28 13:09:43

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

można zamontować przy lampie takie coś ale trzeba mieć miejsce
http://www.fif.com.pl/produkt/36/528

jeffrey

7. Data: 2012-12-31 20:47:29

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 grudnia 2012 14:04:36 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:
> [...]
> ścianę
> a i jeszcze trzeba zainwestować w elektryka bo sam tego nie zrobisz

Wylacznik schodowy, dziekuje za wskazowke.
Znalazlam takie, co wchodza w puszke podtynkowa: teraz pytanie, czy mozna
zainstalowac taki wylacznik schodowy chowany w puszcze fi60mm zamonytowac w puszcze
wylacznika?
Czyli automat do puszki wylacznika, a sam wylacznik zmieniony na dzwonkowy
("odskakujacy")?

Instalacje 3 przewodow z ukladu schodowego mysle ze bede umiala sama przelaczyc, by
wlaczyc w nia dwa wylaczniki/przyciski typu dzwonkowego. Najbardziej mnie nurtuje,
czy ten automat moge w puszke wylacznika wlozyc, pod wylacznik?
Bo nie chce niszczyc tynku strukturalnego i farby by wladac automat w puszke
rozdzielajaca znajdujaca sie pod sufitem...

Samo podlaczenie nie powinno byc trudne, tu mam przyklad
http://www.marcus.org.pl/GTriderXC/FF/ASO205instukcj
a.pdf

W koncu wyrzynarke (zepsuty uchwyt) naprawilam juz sama...
(https://groups.google.com/forum/?hl=id&fromgroups#!
search/serwis$20bosch$20skil$20-$20wymiana$20uchwytu
$20w$20wyrzynarce$20100$20z%C5%82$20hahaha/pl.rec.do
m/vMCgEH1S7SE/kJMAFv5LkLYJ)

M.

8. Data: 2013-01-01 17:15:28

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> [...]
> puszke rozdzielajaca znajdujaca sie pod sufitem...
>
> Samo podlaczenie nie powinno byc trudne, tu mam przyklad

no właśnie wszystko zależy czy odpowiednie przewody schodzą do
wyłącznika
czy do puszki pod sufitem jest dostęp czy nie bardzo (bo tynk trzeba
kruszyć)
jaka jest instalacja teraz, opisz ile lamp i wyłączników, w jaki
sposób się zapala, pytam pod kontem układu schodowego, ile żył
wychodzi przy wyłącznikach itp

jeffrey

9. Data: 2013-02-20 09:58:48

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
Czy istnieją takie zarówki, które same wylaczaja sie po jakims czasie, np.
po jednej minucie?
(..)
Pozdrawiam
(ja jestem ona)

Są też takie lampy - najczęściej plafony. Montuje się je na klatkach
schodowych i np w długich korytarzach hotelowych. Mają zabudowany sensor
ruchu i wyłącznik czasowy i zmierzchowy. Wszystko jest regulowane: czułość
na ruch, poziom oświetlenia przy którym lampa się załączy i długość
świecenia po załączeniu.
--
Jackare
On

10. Data: 2013-02-21 07:51:06

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ruchu i wyłącznik czasowy i zmierzchowy. Wszystko jest regulowane: czułość
> na ruch, poziom oświetlenia przy którym lampa się załączy i długość
Są. Tylko w stanie czuwania pobiera 3-5W (warto sprawdzić)
czyli tyle ile taka ledówka a cena ża sensor ruchu przewyższa koszt ledówki.

NicerDicer Plus - warto kupić?
kran rozbieralny czy nie?
ktory materac brac?
Do czego nie klei sie silikon