Re: zarówki minutówki - sa takie?

From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zarówki minutówki - sa takie?
Date: Tue, 1 Jan 2013 18:15:28 +0100

Użytkownik wrote:

> Wylacznik schodowy, dziekuje za wskazowke.
> Znalazlam takie, co wchodza w puszke podtynkowa: teraz pytanie, czy
> mozna zainstalowac taki wylacznik schodowy chowany w puszcze fi60mm
> zamonytowac w puszcze wylacznika?
> Czyli automat do puszki wylacznika, a sam wylacznik zmieniony na
> dzwonkowy ("odskakujacy")?
>
> Instalacje 3 przewodow z ukladu schodowego mysle ze bede umiala sama
> przelaczyc, by wlaczyc w nia dwa wylaczniki/przyciski typu
> dzwonkowego. Najbardziej mnie nurtuje, czy ten automat moge w puszke
> wylacznika wlozyc, pod wylacznik?
> [...]
a.pdf

no właśnie wszystko zależy czy odpowiednie przewody schodzą do
wyłącznika
czy do puszki pod sufitem jest dostęp czy nie bardzo (bo tynk trzeba
kruszyć)
jaka jest instalacja teraz, opisz ile lamp i wyłączników, w jaki
sposób się zapala, pytam pod kontem układu schodowego, ile żył
wychodzi przy wyłącznikach itp

jeffrey