Re: zarówki minutówki - sa takie?

Data: 2012-12-31 20:47:29
Temat: Re: zarówki minutówki - sa takie?
Od: k...@g...com

W dniu piątek, 28 grudnia 2012 14:04:36 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:
> normalnie zainstalowałbym automat schodowy, koszt to wymiana
> wyłączników i automat a ingerować trzeba tylko w połączenia a nie w
> ścianę
> a i jeszcze trzeba zainwestować w elektryka bo sam tego nie zrobisz

Wylacznik schodowy, dziekuje za wskazowke.
Znalazlam takie, co wchodza w puszke podtynkowa: teraz pytanie, czy mozna
zainstalowac taki wylacznik schodowy chowany w puszcze fi60mm zamonytowac w puszcze
wylacznika?
Czyli automat do puszki wylacznika, a sam wylacznik zmieniony na dzwonkowy
("odskakujacy")?

Instalacje 3 przewodow z ukladu schodowego mysle ze bede umiala sama przelaczyc, by
wlaczyc w nia dwa wylaczniki/przyciski typu dzwonkowego. Najbardziej mnie nurtuje,
czy ten automat moge w puszke wylacznika wlozyc, pod wylacznik?
Bo nie chce niszczyc tynku strukturalnego i farby by wladac automat w puszke
rozdzielajaca znajdujaca sie pod sufitem...

Samo podlaczenie nie powinno byc trudne, tu mam przyklad
http://www.marcus.org.pl/GTriderXC/FF/ASO205instukcj
a.pdf

W koncu wyrzynarke (zepsuty uchwyt) naprawilam juz sama...
(https://groups.google.com/forum/?hl=id&fromgroups#!
search/serwis$20bosch$20skil$20-$20wymiana$20uchwytu
$20w$20wyrzynarce$20100$20z%C5%82$20hahaha/pl.rec.do
m/vMCgEH1S7SE/kJMAFv5LkLYJ)

M.