Jak znalazłeś swoją pracę po znajomości TAK/ Nie, nie po znajomości

1. Data: 2006-06-21 14:07:05

Temat: Jak znalazłeś swoją pracę po znajomości TAK/ Nie, nie po znajomości
Od: twiza <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Test proszę o szczerą odpowiedź. Proszę tylko odpowiadać Tak lub Nie
--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

2. Data: 2006-06-21 14:11:09

Temat: Nie
Od: twiza <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-06-21 16:23:46

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza; <e7bjr5$bcm$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Test proszę o szczerą odpowiedź. Proszę tylko odpowiadać Tak lub Nie

Nie

4. Data: 2006-06-21 17:26:30

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza w news:e7bjr5$bcm$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Test proszę o szczerą odpowiedź. Proszę tylko odpowiadać
> Tak lub Nie

Nie

pozdrawiam
Greg

P.S. "Czy znalazłeś(aś) pracę po znajomości?" - można odpowiedzieć tak, albo
nie. Ty zrobiłaś jakiegoś strasznego miksa bo najpierw pytasz jak, a w
dalszej części pytania udzielasz odpowiedzi.

5. Data: 2006-06-21 17:39:25

Od: twiza <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg napisał(a):

> [...]
> nie. Ty zrobiłaś jakiegoś strasznego miksa bo najpierw pytasz jak, a w
> dalszej części pytania udzielasz odpowiedzi.

chcialam dac przykład jak pisac w temacie

6. Data: 2006-06-21 18:34:03

Temat: Wartości
Od: Bioloszka <...@...w> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam kompletnie żadnych wartości, przyjmuje tylko wartości innych.
moje życie to ciąg zjawisk świata zewnętrznego, po środku którego trwa
niewzruszony obraz moich zwłok. Przez moją świadomość przelewają się
informację z których żadna nie jest ani zła ani dobra. Wydaje się, że
wszyscy robią dokładnie to na co mają ochotę, a ego neguje każdą
zachciankę (urojoną bądź nie), lub posiada zmąconą definicję pragnienia
i już nie rozpoznaje czego chce a czego nienawidzi. Wszystko jest jak
sen, na który nie mam żadnego wpływu, czuję się jak w klatce,
rzeczywistość przynosi mi adekwatne wizje, iście klaustrofobiczne, ptaki
osiadające na mnie, ja wewnątrz klatki, ptaki nie mogą uciec, jakby
zrodzone ze mnie wewnątrz, wszyscy ode mnie uciekają, wydaje się, że
wszyscy są jedną i tą samą osobą, roboty, osiadają na mnie jak na ławce
a ja nie mam im nic do powiedzenia. idę do pracy choć tak naprawdę
wolałbym chyba położyć się na trawie i umrzeć ponieważ wiem, że cały ten
system to iluzja mojego martwego umysłu. Czy tak wygląda buddyjska
"samsara"? Co ja takiego uczyniłem w poprzednim życiu? Boję się coś
popsuć, ale z drugiej strony nie wiem, czy coś stworzyłem, myślę o
całkowitym zanegowaniu rzeczywistości, jak by była tłem, nie dotyczyła
mnie bezpośrednio, uprzedmiotowieniu ludzi itd. Czy to dobry pomysł? jak
myślicie? Nie umiem się dostosować, nie rozumiem nic z "ich" zasad, z
tego podziału, sprzedawania rzeczywistości, wpierdalania zwierząt,
zagradzania kawałka ziemi pod etykietką "działki", kościołów, telefonów
komórkowych, zwracania się do siebie per Pan/Pani itd. To musi być jakaś
kara? Mam ją odsiedzieć czy olać?

8. Data: 2006-06-21 18:44:25

Temat: Re: Wartości
Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bioloszka wrote:
(...)
> kara? Mam ją odsiedzieć czy olać?

Ani jedno ani drugie. Myślałaś o odwiedzeniu psychiatry/psychologa? Ci
ludzie są po to, żeby pomagać innym w różnych problemach. Namawiam cię
na wizytę. Może z ich pomocą łatwiej ci będzie zastanowić się co zrobić,
żeby było ok : )

Życie nie jest karą. Tak na prawdę niczym nie jest, po prostu jest.
Warto umieć się nim cieszyć : )

Uciekanie (np "negowanie") od rzeczywistości nie jest dobrym pomysłem;
nie da się od niej uciec.

pozdrawiam i wszystkiego dobrego!

"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

9. Data: 2006-06-22 07:20:28

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2006-06-22 07:25:04

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
> Test proszę o szczerą odpowiedź. Proszę tylko odpowiadać Tak lub Nie
Chronologicznie:
Nie
Tak
Nie

--
Paweł

Samobójstwo ateisty
Drogowskazy
Jak cwiczyc wytwalosc
Brak zdolności do zapamiętywania ludzkich twarzy
Niedobrze mi