Nie bądżcie naiwni!

1. Data: 2004-02-10 10:43:03

Temat: Nie bądżcie naiwni!
Od: "elna" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, nie bądżcie naiwni i nie dajcie się wciągać w odpowiedzi na te
głupie pytania o Walentynki, kolacje dla teściowej, największy owoc, naukę
gotowania, kolację dla dziewczyny, dla chłopaka, itp. Zauważcie, że ich
autorem jest jedna osoba, ta sama, która rozwaliła tę grupę. Teraz , kiedy
frekwencja tutaj jest bardzo niska, kiedy niewiele osób tu zagląda ze
względu na poziom grupy, osoba ta wymyśla sztuczne tematy, żeby po prostu
cokolwiek się działo i zasypuje nas idiotyzmami.

1. Data: 2004-02-10 10:49:33

Temat: Re: Nie bądżcie naiwni!
Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elna" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> względu na poziom grupy, osoba ta wymyśla sztuczne tematy, żeby po prostu
> cokolwiek się działo i zasypuje nas idiotyzmami.

Posty są faktycznie idiotyczne, ale po czym poznać, że to ta sama osoba?
Pozdrowionka - Agnieszka

1. Data: 2004-02-10 10:54:11

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> względu na poziom grupy, osoba ta wymyśla sztuczne tematy, żeby po prostu
> cokolwiek się działo i zasypuje nas idiotyzmami.

Nawet jezeli masz racje i autor tych postow prowokuje nas do dyskusji, to
czemu nie mozemy sobie poprostu porozmawiac na te wedlug Ciebie idiotyczne
tematy. Czasem cos ciekawego wynika z tej rozmowy, a czasem tylko sobie
gawedzimy dla przyjemnosci. Zreszta jezeli chodzi o Walentynki, to co roku
jest podobnie. Wedlug mnie to raczej uczniowie w czasie ferii probuja zabic
nude (a moze i nauczyc sie czegos przy okazji), a nie efekt celowego
dzialania sfory trolli. Fakt, troche cierpliwosci potrzeba, a gdy jej brak,
to zawsze sa inne zajecia, nikt nikogo nie zmusza do czytania grupy a tym
bardziej pisania na nia.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-02-10 11:29:06

Od: "elna" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Posty są faktycznie idiotyczne, ale po czym poznać, że to ta sama osoba?

Na podstawie porównania tekstów.

1. Data: 2004-02-10 11:33:35

Od: "elna" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
. Czasem cos ciekawego wynika z tej rozmowy, a czasem tylko sobie
> gawedzimy dla przyjemnosci.
Gratuluję wyboru rozrywki!

nikt nikogo nie zmusza do czytania grupy a tym
> bardziej pisania na nia.

Zbyt często posługujesz się tym zdaniem. Może wymyśl inną sentencję.

1. Data: 2004-02-10 11:42:43

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:

> Użytkownik "elna" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
>>
> Posty są faktycznie idiotyczne, ale po czym poznać, że to ta sama osoba?
> Pozdrowionka - Agnieszka
np po naglowkach wiadomosci:P ale przejrzalam kilka takich naglowkow.
praktycznie kazdy jest inny, a raczej nie spodziewam sie, ze troll wpadl na
pomysl, by falszowac naglowki, vel wysylac posty z roznych kont:P

Izza

1. Data: 2004-02-10 11:43:45

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> . Czasem cos ciekawego wynika z tej rozmowy, a czasem tylko sobie
> Gratuluję wyboru rozrywki!

IMO wybor jakiejkolwiek rozrywki nie jest powodem do gratulacji. A co to,
sukces jakis?

> nikt nikogo nie zmusza do czytania grupy a tym
>
> Zbyt często posługujesz się tym zdaniem. Może wymyśl inną sentencję.

Widze, ze czytasz mnie bardzo dokladnie. To mile.

1. Data: 2004-02-10 12:05:27

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> względu na poziom grupy, osoba ta wymyśla sztuczne tematy, żeby po prostu
> cokolwiek się działo i zasypuje nas idiotyzmami.

Noo, tez mi to cokolwiek zalatuje :)
Pozdrawiam, Agata.

POMÓŻCIE MI!!!
Jaki jest największy owoc na świecie??
Romantyczna kolacja w Walentynki...
Boerner - czerwono-pomarańczowe tarki - namiary
PROSZE O POMOC I JAKIES PROSTE PRZEPISY DLA OPORNYCH :):)