POMÓŻCIE MI!!!

1. Data: 2004-02-09 21:56:01

Temat: POMÓŻCIE MI!!!
Od: "tarzan_Q341B" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w ciągu tygodnia musze zorganizować piekną kolacje dla mojej dziwczyny. ona
gustuje raczej w kuchni azjatyckiej a nie mam pojęcia jak to się robi. Przy
kolacji chce się jej oświadczyć więc to musi być coś wyjątkowego. Koszty się
nie liczą ale potrzebuję naprawdę szybkiej pomocy, i bardzo prosze o pomysły
oraz przepisy
Zdesperowany z Katowic

1. Data: 2004-02-09 23:20:58

Temat: Re: POMÓŻCIE MI!!!
Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> ona
> gustuje raczej w kuchni azjatyckiej

Niedługo pojawią się prośby o jakąś potrawę kuchni światowej, mówię
wam... :-)

Hania

1. Data: 2004-02-10 12:41:24

Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tarzan_Q341B" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
się
> nie liczą ale potrzebuję naprawdę szybkiej pomocy, i bardzo prosze o

Kolacja dla dziewczyny? Polecam podać lody, czereśnie, lekkie soki, wino
deserowe. Do tego na zagryzkę lekkie słodycze.

--
mangha

Might as well go for a soda, done with your bones so done with the knives
It's a good old time if you don't mind the smell and don't mind the flies!

Jaki jest największy owoc na świecie??
Romantyczna kolacja w Walentynki...
Boerner - czerwono-pomarańczowe tarki - namiary
PROSZE O POMOC I JAKIES PROSTE PRZEPISY DLA OPORNYCH :):)
WAŻNE!!! SZUKAM POMOCY Z GOTOWANIEM !!!