WAŻNE!!! SZUKAM POMOCY Z GOTOWANIEM !!!

1. Data: 2004-02-06 17:41:09

Temat: WAŻNE!!! SZUKAM POMOCY Z GOTOWANIEM !!!
Od: "Solitarius" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

:) Witam wszystkich :) Szukam pomocy, jestem młodym facetem i chętnie
nauczył bym się sam coś upichcić ale nie wiem od czego zacząć i co zrobić :)
Jak wchodze do kuchni to ogarnia mnie lekka panika więć liczę na pomoc :)
Dodam że jak na razie umiem zrobic tylko jajecznice :) no i ugotować wode :)
Cieszyłbym się z otrzymania paru prostych przepisów i porad dla
początkującego :)

Z góry dziękuje :)

1. Data: 2004-02-09 18:57:24

Temat: Re: WAŻNE!!! SZUKAM POMOCY Z GOTOWANIEM !!!
Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Solitarius" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
:)
> Cieszyłbym się z otrzymania paru prostych przepisów i porad dla

Wiele jeszcze razy wyslesz tu posty o podobnej tresci ??

KS

Zasmażana kapusta, a słonina
Udziec z indyka - jak przyrządzać
pierś z kurczaka i kiszona kapusta