Re: Nie bądżcie naiwni!

From: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Nie bądżcie naiwni!
Date: Tue, 10 Feb 2004 11:54:11 +0100

Użytkownik "elna" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c0acp0$e8u$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ludzie, nie bądżcie naiwni i nie dajcie się wciągać w odpowiedzi na te
> głupie pytania o Walentynki, kolacje dla teściowej, największy owoc, naukę
> gotowania, kolację dla dziewczyny, dla chłopaka, itp. Zauważcie, że ich
> autorem jest jedna osoba, ta sama, która rozwaliła tę grupę. Teraz , kiedy
> frekwencja tutaj jest bardzo niska, kiedy niewiele osób tu zagląda ze
> względu na poziom grupy, osoba ta wymyśla sztuczne tematy, żeby po prostu
> cokolwiek się działo i zasypuje nas idiotyzmami.

Nawet jezeli masz racje i autor tych postow prowokuje nas do dyskusji, to
czemu nie mozemy sobie poprostu porozmawiac na te wedlug Ciebie idiotyczne
tematy. Czasem cos ciekawego wynika z tej rozmowy, a czasem tylko sobie
gawedzimy dla przyjemnosci. Zreszta jezeli chodzi o Walentynki, to co roku
jest podobnie. Wedlug mnie to raczej uczniowie w czasie ferii probuja zabic
nude (a moze i nauczyc sie czegos przy okazji), a nie efekt celowego
dzialania sfory trolli. Fakt, troche cierpliwosci potrzeba, a gdy jej brak,
to zawsze sa inne zajecia, nikt nikogo nie zmusza do czytania grupy a tym
bardziej pisania na nia.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!