Nie dam sie nerwicy!!!!!!!!

1. Data: 2006-08-25 10:27:55

Temat: Nie dam sie nerwicy!!!!!!!!
Od: "keti750" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Na nerwicę lękową choruję od trzech lat. Przez ten czas zażywałam
mnóstwo leków które miały poprawić moje samopoczucie.I
rzeczywiście poprawiały ale nie na długo. Objawy psychosomatyczne
tj. bole glowy, zaburzenia snu, pocenie sie, duze oslabienie, kolatanie
serca itp. towarzysza mi w dalszym ciągu:( Wiem jednak, ze jak sama
sobie nie pomogę to nigdy nie wyrwę się ze szponów nerwicy.W tej
chwili chemie zamieniłam na lek homeopatyczny L72. Nie wiem czy to w
ogóle pomoże ale nie chcę się dłużej truć.
Chętnie nawiąże kontakt z ludźmi cierpiącymi na tą uciążliwą
przypadłość.
Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2006-08-25 22:40:26

Temat: Re: Nie dam sie nerwicy!!!!!!!!
Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

keti750 napisał(a):
> [...]
> ogóle pomoże ale nie chcę się dłużej truć.
> Chętnie nawiąże kontakt z ludźmi cierpiącymi na tą uciążliwą

Boisz się choroby psychicznej?

3. Data: 2006-08-26 04:38:40

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

keti750; <1...@m...googlegroups.co
m> :

> [...]
> tj. bole glowy, zaburzenia snu, pocenie sie, duze oslabienie, kolatanie
> serca itp. towarzysza mi w dalszym ciągu:(

Tak patrząc na te objawy, widzę, że część z nich to efekt zaburzenia
wydolności krążenia - gdybyś piła, to byłby czysty kac [osłabienie
poprzez wysiłek fizyczny a po częsci psychiczny powoduje kołotanie serca
i pocenie się].

Nie jestem lekarzem, ale zasugerowałbym leczenie mieszane --> w kierunku
usunięcia objawów "krążeniowych" i psychiki. To jest możliwe - jeżeli
masz za mało wysiłku fizycznego, za dużo palisz, źle jesz, za dużo
pijesz kawy, alkoholu itd., to część z objawów nie wynika z choroby
[zaburzenia nerwicowego], ale z Twojego trybu życia, a nerwica albo je
[objawy] szybciej/silniej ujawnia, albo jest ich skutkiem.

Po drugie, nie wiem jakie leki brałaś, ale długotrwały stan stresu, co
powinien wiedzieć lekarz, prowadzi do głebszych zmian w psychice i
leczenie powinno być powiązane, np. poprzez stosowanie antydepresantów o
dodatkowym działaniu przeciwlękowym połoczone z normalnym
funkcjonowaniem [Broń Boże unikaniem życia i leżeniem "twarzą do
ściany"].

Flyer
--
gg: 9708346

Arnold B w wiezieniu
Purytanie postepu w TV
Panstwowo czy prywatnie?
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
Szukam dobrego psychologa