Pomóżcie mi!! Ona chce się zabić!!

1. Data: 2004-02-07 12:00:13

Temat: Pomóżcie mi!! Ona chce się zabić!!
Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć. Jestem tu pierwszy raz, nazywam się Adam i mam niespełna 20 lat.
To tyle wstępu.

Mam bardzo dobrą koleżankę - Kasię.
Ona ma depresję totalną. Już kilkakrotnie próbowała się zabić i jakieś pół
roku temu powiedziała mi, że zrobi to zaraz po swoich 18-stych urodzinach.
Ale wtedy z nią gadałem i jakoś wydawało mi się, że jest wszystko w
porządku. Aż do wczoraj. Byłem wczoraj na jej 18-stce, niby wszystko ok, ale
od pewnego momentu była nad wyraz smutna. Wyciągnąłem ją jakoś na bok, no i
powiedziała mi, że zabije się, zaraz po oficjalnej 18-stce. Oficjalna
18-stka jest dzisiaj(z soboty na niedzielę).
Po wielu namowach w końcu udało mi się wskórać jeszcze jeden dzień. To
naprawdę było cholernie trudne, bo żadne argumenty do niej nie przemawiają.
Ostatecznie powiedziała, że "mam czas" do poniedziałku do godziny 17, gdyż
później przychodzi do domu jej matka.

I teraz mam taki plan: Wyciągnąć ją podstępem z domu powiedzmy jakoś tak o
16(mam nadzieję, że pomoże mi w tym jej koleżanka), tak niby na 15, 20
minut. Ta koleżanka ma przyprowadzić ją do pobliskiego McDonald's, w którym
będę na nie czekał. Powiedzmy, że uda mi się przedłużyć to tak, że wróci do
domu, gdy będzie już tam jej matka. Ale co dalej? Może uda się to odwlec
maksymalnie na jeden dzień. W poniedziałek również, mam zamiar zabrać ją na
18-stkę do mojej przyjaciółki.

Proszę Was, pomóżcie mi. Ja już próbowałem każdych słów. Chyba
wszystkiego(sam mam depresję, ale nie aż tak daleko posuniętą). Jednak nic
do niej nie dociera, a ja już nie wiem, co robić. Pomóżcie mi. Co byście
zrobili na moim miejscu? Co byście mówili i.t.d.?

Od razu mówię co odpada: Odpada rozmowa z jej matką(z kilku względów, o
których nie będe pisał) i niestety specjalistyczna opieka lekarska, bo nie
ma na to czasu, a ona i tak się nie zgodzi do nikogo pójść.

Pomóżcie.

1. Data: 2004-02-07 12:16:08

Temat: Re: Pomóżcie mi!! Ona chce się zabić!!
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juhas" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pomóżcie.

To teraz...
weź "dupę w troki",
idź do kwiaciarni, wydaj dychę,
idź do niej, i powiedz,
że się z nią ożenisz w przyszłym roku,
a pierścionek będzie latem, jak zarobisz.

ett

A my tymczasem ... pomyślimy.

Powaga.

1. Data: 2004-02-07 12:22:54

Od: "rentoon" <A...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale cie wkrecila ...

1. Data: 2004-02-07 13:27:25

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Juhas<- c02k1n$e52$...@i...gazeta.pl naszkrobal/a:

> Mam bardzo dobrą koleżankę - Kasię.
> Ona ma depresję totalną. Już kilkakrotnie próbowała się zabić i
> jakieś pół roku temu powiedziała mi, że zrobi to zaraz po swoich
> 18-stych urodzinach.

Dlaczego chce się zabić?
Co jest powodem?

Ot tak?
Idea kosmitów? /naczytała się i chce dołączyć?/
Sekta?
Jest z Tobą w ciąży?
Chce być z Tobą w ciąży, a ty jej nie chcesz ....?
Itd.

oTTo

p.s. przestań żreć to fakDonadowe żarcie, to może
zaczniesz myśleć, zamiast się szamotać

--
Trzeba nas było wychować, a nie za ojczyznę walczyć.
[Pogoda na jutro]

1. Data: 2004-02-07 13:32:40

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Cześć. Jestem tu pierwszy raz, nazywam się Adam

Wygląda mi to na depresję o podłożu nerwicowym - całe to planowanie
samobójstwa, przesuwanie jego terminu itp. Z góry założyłeś, że jedyne
sensowne działania jak rozmowa z jej matką i leczenie nie whodzi w grę. To tez
jest dziwne i daje do myślenia, ale raczej o Tobie.
W zasadzie chyba sam dałeś sobie odpowiedż. Co można zrobić w sytuacji gdy nic
nie można robić? Nic.
Jedyna decyzja jaka powinna być podjęta, to wizyta u psychiatry i leczenie
farmakologiczne.

1. Data: 2004-02-07 13:36:45

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Itd.
>
> oTTo
>
> p.s. przestań żreć to fakDonadowe żarcie, to może

Ooo! I znowu ;)..
Dlaczego nie powiesz Mu co powinien zrobić,
a termin nagli?!
Nie potrafisz? To po co się w ten sposób odzywasz?
Po co odzywasz się w ogóle w tym wątku?..

E;).

1. Data: 2004-02-07 13:52:12

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Co jest powodem?

Powodów jest kilka i jest to trochę pokomplikowane. Więc ogólnie rzecz
biorąc to chodzi o ból istnienia i liczne zawodu na ludziach

>p.s. przestań żreć to fakDonadowe żarcie, to może
>zaczniesz myśleć, zamiast się szamotać

co???!!!

1. Data: 2004-02-07 13:55:18

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jedyna decyzja jaka powinna być podjęta, to wizyta u psychiatry i leczenie
>farmakologiczne.

Wiem, jednak jest na to za późno. Przynajmniej teraz.
A rozmowa z matką nie wchodzi w grę, z wielu powodów, o których nie ma czasu
mówić.
W domu mam jeszcze 2 opakowania Fluoksetyny. Ale boję się, że jakbym jej to
dał, to wzięłaby za dużo...

1. Data: 2004-02-07 14:00:32

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. EvaTM<- c02pik$jug$...@k...task.gda.pl naszkrobal/a:

> Ooo! I znowu ;)..

Znowu co?

> Dlaczego nie powiesz Mu co powinien zrobić,
> a termin nagli?!

Jak to co?
Mając tyle INFO /on ma pewnie niewiele więcej/, to mogę powiedzieć:
- leć z nią na księżyc!
;)

oTTo

P.S. Muszę wykombinować 1000000000$, powiedzcie szybko Evo
/belferko nr. 2, w niewiadomej koronie, co zrobić?
Tylko szybko, bo jak nie, to opierdziel jak z nut.
Spiesz się!!!! Nie mam czasu!!/
;)

--
Spójrz w lustro i odpowiedz sobie: ile postów zarekomendowałeś(łaś) do
"Wybranych"? ;)

1. Data: 2004-02-07 14:02:51

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Juhas<- c02qpv$a5u$...@i...gazeta.pl naszkrobal/a:

> Powodów jest kilka i jest to trochę pokomplikowane. Więc ogólnie rzecz
> biorąc to chodzi o ból istnienia i liczne zawodu na ludziach

Oczywiście. Łatwiej wykombinować dodatkowy wentylator
do pomieszczenia, niż dojść GDZIE JEST ŹRÓDŁO SMRODU.
Zatem szykuje Ci się dożywotnia rola niańki.
A tu może jedna rozmowa by zaważyła.

No..., ale słuchaj ekspresowych doradców PSP.
Na pewno dojdziesz co i jak ;)

> co???!!!

Proponuję kurs "źródło".

oTTo

p.s. albo niańcz sobie, do zobaczenie, wrócisz tu - wiesz kiedy i po co?
Żeby opłakiwać. Eva na pewno pomoże - wtedy.

--
"...a na dodatek po południu spodziewam się ekipy odczytującej zużycia
ciepła domowego ;)" [Mamusia;)]

ett przyturgał...
Prywatność na grupie ?
Życie, to jest taki Jeżyk...