Nie jestem zdziwiony.

121. Data: 2009-12-09 16:24:59

Temat: Re: Nie jestem zdziwiony.
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Na wszelkie oceny jestem post-profesjonalnie odporna, spoko, możesz
> sobie nawet je wg grafika sadzić, trzy razy dziennie.

Mamy jakiegoś wspólnego znajomego grafika?

> No tak, jeszcze się spotykają w urodziny Lenina w Poroninie.

Pozdrowę ich od Ciebie przy najbliższej exe.

Jaka myślicielka, taki szyfr. :D

michał

122. Data: 2009-12-09 17:17:18

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Dobry żart.

No też coś!

123. Data: 2009-12-09 23:33:24

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> O właśnie- tak widzi świat pstrągów płotka:-)

Martwa płotka, konsekwentnie.

michał

124. Data: 2009-12-09 23:42:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Jesteś lekarzem?
Nie, ale w razie czego, mogę polecić dobrego.

> Mnie się Twoje nastawienie kojarzy raczej z g... uczepionym okrętu,
> mówiacym "Płyniemy", niż z podążaniem z prądem...

Obrrrrażasz mnie tą swoją genialną prrrrrrojekcją! :DDD

michał

125. Data: 2009-12-09 23:45:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> ...ale eufemizmów na swoje określenie to umiesz używać:-)

Umiem.

michał

126. Data: 2009-12-09 23:50:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Po prostu- nie ma zdolności honorowej. Nie przeprosi- i już. Będzie
> kręcił, ściemniał, kołował- a michal będzie mu wtórował (ale mi się
> rymnęło:-) )

I musisz się z tym pogodzić.

michał

127. Data: 2009-12-09 23:54:05

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> I musisz się z tym pogodzić.

Wcale nie muszę. Dlaczego miałbym musieć? Jednakże mogę. I nawet to
zrobiłem. Jakoś tak jest mi to emocjonalnie obojętne raczej.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

128. Data: 2009-12-11 22:46:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Wcale nie muszę. Dlaczego miałbym musieć? Jednakże mogę. I nawet to
> zrobiłem. Jakoś tak jest mi to emocjonalnie obojętne raczej.

Nazywaj to, jak chcesz! Zdanie "Musisz się z tym pogodzić." w potocznym
rozumieniu oznacza mniej więcej tyle, że nie masz innego wyjścia, bo nie
masz na to wpływu.

michał

129. Data: 2009-12-12 00:24:57

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-08 23:35, Chiron pisze:
> [...]
> którego się odniosłeś- w skrócie odniosłem się tylko do tej opowieści.
> Rzeczywiście- nie napisałem dokładnie o co chodzi- powołałem się na
> pewną, opowiedzianą wcześniej historię- ale założyłem, że piszę do
> ludzi, którzy:
> znają- opowiedzianą i przedyskutowaną tu na grupie historię, albo (i)
> dysponują odrobiną niezbędnej wyobraźni- i będą wiedzieli, że chodzi
> tu o parę homo, którą np się obściskuje publicznie. Przecież inaczej
> raczej nie miało by to sensu- skąd niby wiadomo, czy oni są homo-
> skoro po prostu ze sobą siedzą na ławce?

Albo się trzymają za ręce.
Nic wcześniej nie czytałem o gejach obłapujących czy całujących się.

> Jednak- napisałem wyraźnie o obrzydzeniu. Przy czym ta historia z
> synem- i jej zrozumienie przez Ciebie- IMO ma tu drugorzędne
> znaczenie- wyglądało to tak:
>
> Ja- piszę, że odczuwam obrzydzenie na widok pary homo.
> Ty- stwierdzasz, że wobec tego jestem idiotą i homofobem.

Potwierdzam.

> Ja- zdziwiony- pytam, czy mogę czuć obrzydzenie np na widok dużego,
> włochatego pająka- i czy z tego wynika, że jestem idiotą
> Ty- stwierdzasz, ze to było by grube nadużycie, ale na pewno jestem
> arachnofobem
> Ja- oznajmiam, że po pierwsze- nie bojęsię pająków- więc napewno żaden
> ze mnie arachnofob,
> Ty- stawiasz tezę, że ktoś, kto czuje obrzydzenie- to czuje też
> strach, więc jest arachnofobem

Potwierdzam, - akurat w tym przypadku wstręt= arachnofobia.

> Ja- (teraz)- brzydzę się kału, ale wcale go się nie boję.

Czyżby? Czego się brzydzisz w g..nie? Czy nie raczej obawiasz (boisz)
sie wdepnięcia w nie? i ubrudzenia sobie buta, i tego że w trakcie
oczyszczania tegoż buta chwycisz jakąś france, jakiś zarazek, czy
jajeczko tasiemca uzbrojonego?
Powiem ci - obawa (lęk) tkwi w twojej podświadomości.

> Brzydzę się dużych, włochatych pająków- choć też we mnie nie wzbudzają
> strachu. Boję się lwów, tygrysów- ale się ich nie brzydzę. Twoją tezę
> uważam za:
> 1. nieprawdziwą- co jest wręcz oczywiste
> 2. kłamliwą- bo celowo starasz się zapewne zamaskować sytuację, w
> której wyszedłeś na durnia.Bo skoro z tego, że czuję obrzydzenie do
> pająków nie wy nika (Twoim zdaniem) wcale, że jestem idiotą (wręcz
> uznajesz to za nadużycie)- to dlaczego niby miało by wynikać to z
> obrzydzenia na widok pary homoseksualnej? Potrafisz to wykazać?

Tylko idiota może czuć wstręt do swoich bliźnich. Mówię tu o bliźnich
wyglądających estetycznie, i nie zachowujących się obscenicznie. O
niczym takim nie pisałeś w swoim poście. Była mowa o wstręcie tylko ze
względu na ich przypadłość.

> Ba! Nawet nie wynika z tego, że jestem homofobem- a tylko człowiekiem,
> odczuwającym wstręt na widok (tak naprawdę) karesów homoseksualnych.
> Skąd się ta abominacja u mnie wzięła? Nie wiem. Ze strachu nie. Jak Ci
> pisałem- nie boję się ich. Czy to w ogóle ma znaczenie?

Myślę że z obawy że oni kiedyś będą ci mogli dorównać w przywilejach,
może z obawy że twój potomek też się okaże być homoseksualistą itp.

> Znaczenie ma to, że dla Ciebie człowieka czującego wstręt do pająków
> idiotą w żadnym razie nazwać nie można, a czującego obrzydzenie do
> homoseksualistów- jak najbardziej. To ja ponawiam pytanie:
> z jakiej racji?!

Z racji wynaturzenia. Nie jest chyba normalne czuć wstręt (obawę) do
ludzi nie mogących ci zrobić nic złego.

> Ty- zacytuję:
> "Pisałeś nie o obłapywaniu sie pary homo a o samym ich widoku który
> budzi w tobie obrzydzenie.. I jeszcze na dodatek raczyłeś dodać że
> jest to zdrowy odruch.Więc nie pozostało mi nic innego jak nazwać cię
> tak jak na to zasłużyłeś."
> Jeszcze raz pytam- czym zasłużyłem?!

Swoim wynaturzeniem.

> Ja- zapytałem, :kto Ciebie uczynił moim sędzią i katem, żeby mnie
> skazywać i stwierdzać, ze na coś zasłużyłem- i jeszcze wykonać wyrok?
> Jakim prawem?!
> Ty odpowiedziałeś:"Wyraziłeś publicznie swoja opinię, i właśnie to mi
> pozwala osądzić ciebie".
>
> Jadrysie- wyrażanie- publiczne czy prywatne swojej opinii NIGDY nie
> upoważnia kogokolwiek do osądzania drugiego człowieka. Czy to naprawdę
> dla Ciebie zbyt trudne? Pewno tak, poza tym- żeby przeprosić kogoś,
> trzeba mieć zdolność honorową. Nawet nie pytam, czy czytałeś
> Boziewicza...

Wyrażając swoją opinię publicznie naraziłeś się na jej (ciebie)
publiczną ocenę. I ja osadziłem ciebie, i to nie w swoim imieniu, ale w
imieniu tych pogardzanych przez ciebie homoseksualistów do których to
czujesz niczym nie usprawiedliwione wstręt.

> p.s.
> ogromna prośba:
> kontynuuj proszę to, co rozpocząłeś: jak ktoś coś pozytywnego o mnie
> napisze- to Ty zaraz gromko zaprzeczaj:-)
> --
> Serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Ok. - masz to jak w banku, tym bardziej że będę pisał prawdę. A prawda
jest taka że jak na razie to nic pozytywnego w tobie nie dostrzegłem.

130. Data: 2009-12-12 00:25:57

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-09 13:33, XL pisze:

> Na pewno go to nie zabije, a raczej wzmocni :->

Ale ile prawdziwej (dla niego) przyjemności go ominie.

[OT] Nie dajcie się zwieść...
koncercik
Moja misja
Did you know?