Nie kojarze lubczyka

1. Data: 2001-10-19 06:40:09

Temat: Re: Nie kojarze lubczyka
Od: "GreGG" <n...@g...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości
news:9qjud8$84b$1@news1.xs4all.nl...

> "{Wilma}" <w...@s...pl> wrote in message

> Dzieki Wilma, ale ja nie w Polsce, wiec nie moge powiedziec: " Heeft u
> misschien lubczyk" hahahahaha. Dalej cierpliwie czekam na innojezyczne
> wersje.
> M-gosia

Po niemiecku Liebstockblaetter :)
Ulubiona przyprawa Karola Wielkiego więc pewnie i w Holandii będzie.

GreGG

1. Data: 2001-10-19 07:48:38

Temat: Dowcip: (byloRe: Nie kojarze lubczyka)
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
: Bo ziólko najlepiej rozprowadza się przez zapodanie z korzenia w ziemię :)
: jedno rośnie w glinie (sic!) pięknie!!!! a drugie w kwaśnej nie tak duże ale
: w porządku! Mogę Tobie wysłać suszonkę jeżeli chcesz ;-) A korzonki
: rozmnóżki to może za rok.... bo gospodarkę mam dopiero dwa lata i nie wiem
: co z tymi morgami zrobić?! Może plantację lubczyka? :)))))))))))))
: Pozdrawiam
: Mirek
:
A to mi przypomnialo dowcip jak rozmiawia miastowy z chlopem:
(M)iastowy - nic nie rosnie tu u was na polu.
(Ch)lop - ano nie rosnie.
(M) - a jakby zasiac kukurydze? Moze by urosla?
(Ch) - a jakby zasiac, to moze by urosla.

pozdr. Wilma
PS. Wczesnie? 5.30 to nie jest tak wczesnie ;o)))

1. Data: 2001-10-19 14:37:55

Temat: Re: Dowcip: (byloRe: Nie kojarze lubczyka)
Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"{Wilma}" <w...@s...pl> wrote in message

> [...]
> (Ch) - a jakby zasiac, to moze by urosla.
>
> pozdr. Wilma
> PS. Wczesnie? 5.30 to nie jest tak wczesnie ;o)))

Pozdrawiam
Mirek

ale perelke znalazlam :)
BLYSKAWICZNA ZUPA Z CZERWONEJ SOCZEWICY
O wedzarni
ziolowe racuchy amarantusowe
pasta pistacjowa (papista) - z pistacji, zielonego groszku i sezamu